TurboFire

TurboFire to program zaliczany do treningu cardio, tyle że jest intensywniejszy kondycyjnie niż tradycyjny trening cardio. Skonstruowany z takich ćwiczeń, które spalają nawet do 9 razy więcej tłuszczu niż zwykły trening cardio.

Program trwa 5 miesięcy, przy czym pierwsze trzy to etap podstawowy, a kolejne dwa miesiące to etap zaawansowany.

Program składa się z:

  1. Treningi interwałowe o wysokiej intensywności (tzw.hiit) – składają się z krótkich (ok.55 sek.) ale bardzo intensywnych układów, wykonywanych po 2 lub 3 razy; każdy filmik rozpoczyna rozgrzewka i kończy rozciąganie  :
  • – Hiit 15 Class
  • – Hiit 20 Class
  • – Hiit 25 Class
  • – Hiit 30 Class (w programie zaawansowanym)

2. Treningi aerobowe – zawierają normalne układy aerobowe oraz układy typowe dla hiit’ów, czyli krótkie i bardzo intensywne zestawy ćwiczeń;  każdy filmik rozpoczyna rozgrzewka i kończy rozciąganie:

  • – Fire 30 Class
  • – Fire 45 Class
  • – Fire 45 EZ Class
  • – Fire 55 EZ Class
  • – Fire 60 Class (w programie zaawansowanym)

3. Treningi siłowe

  • – Core 20 – ćwiczenia głównie na mięśnie brzucha wykonywane na stojąco oraz na macie
  • – Tone 30 – ćwiczenia na różne partie mięśniowe wykonywane na stojąco oraz na macie
  • – Sculpt 30 – ćwiczenia skupiające się na mięśniach rąk, wykonywane na stojąco oraz na macie
  • – Abs 10 – ćwiczenia głównie na mięśnie brzucha wykonywane na stojąco oraz na macie (w programie zaawansowanym)
  • – Upper 20 – ćwiczenia skupiające się na mięśniach rąk, wykonywane na stojąco oraz na macie (w programie zaawansowanym)
  • – Lower 20 – ćwiczenia skupiające się na mięśniach nóg i pośladków, wykonywane na stojąco oraz na macie (w programie zaawansowanym)

4. Ćwiczenia rozciągające

  • – Stretch 10
  • – Stretch 40

W programie przydadzą się:

  • mata – taka na której nie będziemy się ślizgać
  • ekspander z uchwytami  – musi być długi; jego rozciągliwość czy obciążenie należy dobrać do własnych możliwości (na początku przy braku takiego przyrządu można wykorzystać np. ciężarki)
  • ekspander w postaci szerokiej i długiej gumy lateksowej (w trakcie ćwiczeń będzie ona związywana)

Plan treningowy:

TurboFire - Kalendarz (1) TurboFire - Kalendarz (2) TurboFire - Kalendarz (3) TurboFire - Kalendarz (4) TurboFire - Kalendarz (5)

.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s