P90X Classic

P90X Classic – To podstawowy program, pozwala na redukcję tkanki tłuszczowej i rozbudowę masy mięśniowej i jest najbardziej uniwersalny tzn. zarówno dla kobiet i mężczyzn. Skupia się zarówno na treningu siłowym jak i cardio, równowadze i kondycji. Wykorzystuje 11 z 12 dostępnych filmów instruktażowych i zapewni najbardziej ogólnorozwojowy trening.

Plan treningowy P90X wygląda następująco:

Kalendarz - P90X Classic

Dieta:

  1. Kontroluj porcje jedzenia – staraj się jeść o stałych porach. Jedz aż przestaniesz czuć się głodny.
  2. Zastanów się nad każdym posiłkiem. Zanim cokolwiek zjesz pomyśl o tym ile ma to coś wartości odżywczych ? Świeże warzywa, białe mięso bez skóry, mniejsze porcje, pokarm z mniejszą ilością tłuszczu – to odpowiedzi i składniki których szukamy w przypadku Diety p90x.
  3. Trzymamy się zasady jedzenia 5 małych posiłków w czasie dnia!
    WAŻNE! Trzymaj się swojego planu jedzenia 5 x dziennie a unikniesz dzięki temu uczucia głodu lub przejedzenia, poza tym Twoje ciało będzie miało „paliwo” do odbudowy po ćwiczeniach.
  4. Wzmacniaj swoją dietę/posiłki preparatami z witaminami – dodatek preparatu multiwitaminowego sprawi, że na pewno będziesz mieć wszystkie mikroelementy których organizm potrzebuje – zwłaszcza wtedy gdy obcinamy liczbę kalorii spożywanych w ciągu dnia.
  5. Unikaj jedzenia o złych porach – przecież chcesz aby Twoje ciało było w trybie spalania tłuszczu a nie spalania węglowodanów które zjadłeś, dlatego trzymaj się planu dnia dotyczącego posiłków – ostatni posiłek max. 2 godziny przed snem.
  6. Nawadniaj swój organizm pijąc WODĘ – minimum 1,5L/dzień

Twórcy programu P90X zalecają spożywanie makroskładników w następujący sposób:

  1. Faza – 50% białka, 30% węgli i 20% tłuszczy – proszę pamiętać, że przy tak dużym spożyciu białka należy pić dużo wody !
  2. Faza – 40% białka, 40% węgli i 20% tłuszczy
  3. Faza – 20% białka, 60% węgli i 20% tłuszczy

Sprzęt potrzebny do P90x:

  1. Mata do jogi
  2. Hantle
  3. Drążek lub ekspandery
  4. Uchwyty do pompek
  5. Kostka do jogi

Przebieg swoich treningów możecie zapisywać na specjalnych drukach do pobrania TUTAJ.

.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s