P90X 2

P90X2 jest tylko i wyłącznie dla absolwentów P90X Classic. 2 lata współpracy najlepszych trenerów zaowocowało dwunastoma nowymi treningami, które wyniosą wydolność Twojego organizmu na wyżyny jego możliwości. Pierwsza faza treningu przygotowuje Cię do wykorzystania maksymalnych zasobów Twojego organizmu, druga faza to bardzo intensywny trening a trzecia pozwala na utrwalenie osiągniętych wyników.

W P90X2 doświadczymy wysokiego obciążenia siłowego z „wybuchowymi” ruchami, takimi jak przysiady z wyskokiem, Plyometrics, ruchy balistyczne i inne szybko rozwijające sylwetkę ruchy, które wymagają więcej siły do ich wykonania niż miało to miejsce w P90X. Trening ten pomoże Tobie szybko zwiększyć wytrzymałość ale także stać się silniejszym fizycznie psychicznie i kondycyjnie.

Wymagany sprzęt:

  1. Piłka gimnastyczna (średnia 55cm/65cm)
  2. Wałek masujący
  3. 4 Piłki lekarskie
  4. Uchwyty do robienia pompek
  5. Drążek 6 chwytów
  6. Hantle

 

Twórcy programu P90X zalecają spożywanie makroskładników w następujący sposób:

  1. Faza – 50% białka, 25% węgli i 25% tłuszczy – proszę pamiętać, że przy tak dużym spożyciu białka należy pić dużo wody !
  2. Faza – 30% białka, 40% węgli i 30% tłuszczy
  3. Faza – 25% białka, 50% węgli i 25% tłuszczy

 

Program treningowy:

Kalendarz

Druki do pobrania TUTAJ.

.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s