2015.01.08 – Dzień 3 – Build: Back/Bis

Posted: 8 stycznia 2015 in 05. Body Beast – Runda 2 - Resetart

Tak wiem, dziś powinien być dzień 2 a nie 3 ale olałem po 3 minutach dzisiejszy trening nóg (którego jak wiecie nienawidzę) i przeszedłem od razu do pleców i bicepsa. Tak jak wczoraj wszystko robiłem małymi ciężarami, chyba metoda się sprawdza bo po wczorajszym zakwasy co prawda są ale nie są tak duże jak kiedyś.

  • 10:00 – Śniadanie – Banan.
  • 12:00 – Rozgrzewka: 20 minut na orbitreku
  • 12:20 – Trening: Build: Back/Bis.
  • 13:00 – 20 minut na orbitreku
  • 12:00 – Śniadanie: Chleb biały 80 g, serek topiony, majonez.
  • 15:00 – Obiad: Ryż biały 100 g, pierś z kury 300 g, buraki 170 g, oliwa z oliwek (łyżka duża), mandarynka.
  • 21:00 – Bułka z dynią, twaróg chudy 100 g, cebula, banan.
  • Podsumowanie: T 36, W 256, B 122, Kcal 1777– wykorzystałem 89% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Build: Back/Bis. Tak jak wczoraj tak i dziś małe obciążenia. Jak na razie mój bark nie boli, pewnie jak zwiększę obciążenie to zacznie :(. W sumie nie ma co więcej pisać tylko trzeba działać.

 

  • Ciężary jakie podnoszę każdego dnia:
  1. dzień – 4136 kg
  2. dzień – 4056 kg

 

Zapraszam do komentowania.

Komentarze
  1. Co oznacza ostatni zapis w Twoim wpisie „ciężary jakie podnoszę każdego dnia”. Z czego wynika tak duża liczba?

    W jaki sposób ustalasz sobie dietę? Chodzi mi o spełnienie założenia, że tłuszczy dziennie przyjmujesz X %, węglowodanów Y % a białka Z %. Jak dążysz do tego aby mieścić się mniej więcej w założonych proporcjach?

    • jacek1975 pisze:

      Co oznacza ostatni zapis w Twoim wpisie „ciężary jakie podnoszę każdego dnia”. Z czego wynika tak duża liczba?
      Do programu Body Beast używam kalendarza treningowego w exelu i tam wpisuję ile zrobiłem powtórzeń i jakim ciężarem.Program sumuje wszytko a na koniec treningu wychodzi mi ile każdego dnia treningowego podniosłem kilogramów.

      W jaki sposób ustalasz sobie dietę? Chodzi mi o spełnienie założenia, że tłuszczy dziennie przyjmujesz X %, węglowodanów Y % a białka Z %. Jak dążysz do tego aby mieścić się mniej więcej w założonych proporcjach?
      Nie mam żadnego dokładnego ustalonego % jaki mam zjeść. Mniej więcej staram się zjadać 1% tłuszczy na 1 kg ciała ważąc 90 kg zjadam do 90 g tłuszczu, białko to ok 1,5% na 1 kg ciała a więc w granicach ok 140 g dziennie i pozostałe są to węglowodany. Wszystko co zjem wpisuję codziennie do programu fatsecret , który podlicza mi ile zjadłem kalorii i podział % na tłuszcze, białko i węglowodany.

      Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to wal chętnie pomogę.
      pozdrawiam

      • Dzięki za szybką odpowiedź. Sumowanie podniesionych kilogramów w arkuszu kalkulacyjnym jest świetnym pomysłem, dzięki temu mamy błyskawiczny feedback dotyczący naszych postępów – kopiuję ten pomysł i wdrażam u siebie 😉

        Ja natomiast używam MyFitnessPal. Próbowalem FatSecret ale nie przypadł mi do gustu. Uważam, że oba programy do liczenia kalorii i innych wartości są bardzo dobre.

  2. jacek1975 pisze:

    Jeśli chcesz arkusz exel do Body Beast to podaj maila i ci wyślę wzór .
    pozdrawiam

Skomentuj

