2015.01.07 – Dzień 1 – Build: Chest/Tris

Posted: 8 stycznia 2015 in 05. Body Beast – Runda 2 - Resetart

Na początek kilka słów o tym co się ze mną działo od 10 czerwca 2014 roku kiedy to zrobiłem ostatni trening Body Beast. Otóż w czerwcu odpuściłem sobie myśląc, że zaraz po wakacjach powrócę do ćwiczeń jak gdyby nigdy nic. Niestety tak się nie stało i moje lenistwo trwało prawie 7 miesięcy w czasie, których nie robiłem absolutnie żadnych ćwiczeń nawet na orbitreku. Do tego od marca siedzę w domu więc nawet ruchu za dużo nie mam tyle, że wyjdę z psem lub do szkoły po dziecko ale i to czasem samochodem:).

Co z dietą? Otóż tu nie jest tak źle , chodź rewelacji też nie ma. Codziennie spożywam w granicach ustalonych 2000Kcal. Czasem nieco mniej a czasem (jakaś imprezka z piwkiem) trochę więcej. Oczywiście jakieś piwo, chipsy czy inne śmieciowe żarcie, które zdarza mi się od czasu do czasu wliczam do dziennego bilansu kalorii.

Niestety ostatnio zbyt często sięgam po śmietanę, majonez itp. produkty.

Całkowicie odpuściłem sobie serki wiejskie ale to ze względu za smak i konsystencję, która zmieniła się całkowicie i jest jak dla mnie beznadziejna.

Dość często bo nawet 2 razy w tygodniu zjadam tortille z Lidla z mięsem, warzywami i sosem czosnkowym własnej roboty ale to przy okazji Wam napiszę bo jest mega dobra:).

  • 10:40 – Rozgrzewka: 20 minut na orbitreku
  • 11:00 – Trening: Build: Chest/Tris.
  • 11:40 – 20 minut na orbitreku
  • 12:00 – Śniadanie: Bułka z dynią z Lidla z serkiem topionym i kiełbasą baroni z indyka.
  • 16:00 – Obiad: Tortilla 120 g, pierś z kurczaka 250 g, pieczarki 100 g, cebula 100 g, sos czosnkowy.
  • 20:00 – Kolacja 1: Twaróg chudy 150 g, makaron durum 100 g, jogurt Jogobella 150 g.
  • 23:00 – Kolacja 2: Bułka z dynią, kiełbasa baroni 10 g, ser żółty 15 g, mleko 250 ml.
  • Podsumowanie: T 49, W 281, B 148, Kcal 2140 – wykorzystałem 107% z 2000 Kcal
Trening
  • Dziś Build: Chest/Tris. Pierwszy trening po długiej przerwie. Nauczony doświadczeniami z poprzednich treningów postanowiłem, że pierwszy tydzień treningowy robię delikatnymi ciężarami licząc na to, że zakwasy których nie ma szans uniknąć będą dzięki temu mniejsze. Obciążenie jakie stosuję to przy 15 powtórzeniach jakieś 4 kg/rękę, przy 12 – 6-8 kg/rękę a przy 8 – 10 g/rękę. Poszło całkiem ok chodź po tak długiej przerwie technika kulała a ręce latały bezwładnie :).

Przez tą przerwę oraz brak treningów i lekko zaniedbaną dietę trochę pozmieniały mi się rozmiary i waga.

Jako, że jest to mój 1 dzień to kilka informacji z czym staruję:

  • Waga 90 g – a były dni, że miałem niecałe 84 kg
  • Wymiary:
  • KLATKA PIERSIOWA – 114 cm
    PRAWY BICEPS – 37 cm
    LEWY BICEPS – 37 cm
    PAS – 98 cm – a było już 93 cm
    Reszty nawet nie mierzę bo nie ma sensu. Widzę, że brzucha nabrałem, ręce sflaczały więc trzeba wziąć się do roboty. Do końca nie wiem jak to będzie wyglądało tym bardziej, że jestem na etapie poszukiwań nowej pracy więc jakieś 4 dni w tyg będę miał wyjęte ale to nic jakoś się to pogodzi.
  • Ciężary jakie podnoszę każdego dnia:
  1. dzień – 4136 kg

Zapraszam do komentowania.

Skomentuj

