2014.06.17 – Dzień 7 – Build: Chest/Tris

Posted: 17 czerwca 2014 in Body Beast - Etap I

Dziś dzień 7 z Body Beast czyli Build: Chest/Tris (Klatka/Triceps).

Dieta
  • 12:00 – Śniadanie 1: Banan.
  • 13:00 – Trening: Build: Chest/Tris.
  • 13:40 – Orbitrek : 40 minut
  • 14:30 – Śniadanie 2: Banan.
  • 15:30 – Obiad: Ziemniaki 300 g, mielone z indyka 250 g, sałata lodowa 100 g, ogórek 100 g, kefir 1,5% 250 g.
  • 20:00 – Kolacja 1: Bułka z dynią Lidl 80 g, pierś z kurczaka 100 g, ser gouda 30 g.
  • 22:30 – Kolacja 2: Bułka z dynią Lidl 80 g, pierś z kurczaka 50 g, serek wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 37, W 218, B 154, Kcal 1784 – wykorzystałem 89% z 2000 Kcal

 

Podział Kalorii:

 

  • (49%) – Węglowodany
  • (19%) – Tłuszcze
  • (32%) – Białko

 

Trening
  • Dziś Build: Chest/Tris. Dziś poszło o wiele lepiej niż ostatnio. Czułem o wiele mniejsze palenie w tym moim obojczyku, zmniejszyłem nieco ciężary dzięki czemu byłem w stanie zrobić więcej powtórzeń i były inne bardziej techniczne a w sumie łączny ciężar całego treningu wyszedł nieco większy niż poprzednio. Jak widać nie warto się forsować i dźwigać więcej na początku bo potem i tak się straci siły a olejne ćwiczenia będą wykonywane byle jak. Niestety nadal mam problem z wykonywaniem pompek między kolejnymi ćwiczeniami gdzie podnoszę hantle na klatkę. Po takim podnoszeniu nie jestem w stanie zrobić ani jednej pompki bo gdy tylko się opuszczam to ręce zaczynają drgać i padam na pysk :). No nic może kiedyś się uda a na razie walczę ile daję radę.
  • Teraz poszukam czegoś na necie, żeby zrobić jutro jakiś trening na nogi ale na pewno nie ten z BB bo go nie znoszę jak już pisałem ze 100 razy.

 

  • Ciężary jakie podnoszę każdego dnia:
  1. dzień – Build: 5212 kg
  2. dzień – Build: 8580 kg
  3. dzień – Build: 6548 kg
  4. dzień – Build: 5716 kg
  5. dzień – Build: Cardio
  6. dzień – Build: ABS
  7. dzień – Build: 5408 kg

 

  • Po treningu BB zrobiłem od razu Cardio na orbitreku:
  1. czas – 40 minut
  2. dystans – 12 km
  3. spalone kalorie – 440 Kcal
  4. średnia prędkość – 18 km/h

 

 Mój główny cel na tą rundę BB to zbić wagę do 80 kg i nieco poprawić sylwetkę !!! Trzymajcie kciuki.

Jak zawsze zapraszam do komentowania i wspierania moich poczynań to zawsze się przyda.

Reklamy
Komentarze
  1. mimor pisze:

    sprawdź to :

    lub to:

    i napisz jak wrażenia !!! dobre na redukcje polecam

    • jacek1975 pisze:

      Subskrybuję ten kanał 🙂 ćwiczenia podobne do P90X dlatego chyba właśnie jutro zrobię sobie trening z P90X może sprawdzę później z P90X2 i P90X3. Dzięki za info
      pozdrawiam

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s