2014.06.14 – Dzień 4 – Build: Shoulders

Posted: 14 czerwca 2014 in Body Beast - Etap I

Dziś dzień 4 z Body Beast czyli Build: Shoulders (Ramiona).

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Płatki owsiane górskie 50 g, mleko Pilos 0,5 % 200 ml, Białko Whey 100 z Treca 30 g (czekolada).
  • 12:00 – Trening: Build: Shoulders.
  • 13:00 – Orbitrek : 40 minut
  • 15:00 – Obiad: Łazanki (moje) 700 g.
  • 21:00 – Kolacja 1: Piwo 1000 ml, orzeszki ziemne 30 g, chleb biały 1,3 kromki, ser gouda 15 g.
  • 23:00 – Kolacja 2: Bułka z dynią Lidl 80 g, serek wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 56, W 222, B 123, Kcal 2132 – wykorzystałem 107% z 2000 Kcal

 

Podział Kalorii:

 

  • (41%) – Węglowodany
  • (24%) – Tłuszcze
  • (35%) – Białko

 

Trening
  • Dziś Build: Shoulders. Oczywiście po wczorajszym, dziś zakwasy; biceps, przedramię i trochę ramiona co nie ułatwiło mi dzisiejszego treningu :). Do tego czułem przez cały czas straszne pieczenie w moim cholernym obojczyku do tego stopnia, że przy hamerach czyli unoszeniu hantli w ruchu młotkowym paliło mnie nawet przy obciążeniach rzędu 2-4 kg na rękę. No i zawalam znowu rozgrzewki. Tak jak wszystkim wiadomo rozgrzewka w BB jest króciutka ok 2,5 minuty ale nie che mi się dłużej rozgrzewać, wiem że robię źle ale leń wygrywa. 40 minut BB + 40 minut orbitreka to i tak sporo jak na mnie :).

 

  • Ciężary jakie podnoszę każdego dnia:
  1. dzień – Build: 5212 kg
  2. dzień – Build: 8580 kg
  3. dzień – Build: 6548 kg
  4. dzień – Build: 5716 kg

 

  • Po treningu BB zrobiłem od razu Cardio na orbitreku:
  1. czas – 40 minut
  2. dystans – 12 km
  3. spalone kalorie – 410 Kcal
  4. średnia prędkość – 19-20 km/h

 

 Mój główny cel na tą rundę BB to zbić wagę do 80 kg i nieco poprawić sylwetkę !!! Trzymajcie kciuki.

Jak zawsze zapraszam do komentowania i wspierania moich poczynań to zawsze się przyda.

Reklamy
Komentarze
  1. mimor pisze:

    to cyknij sobie orbitreka z 20 min przed bb i juz masz trochę rozgrzane ciało do mocniejszego wysiłku, wiadomo ręce nogi trochę pracują lepsze to niż niż 2 min. a na koniec znów 20 mni i nie dokładając czasu masz zaliczoną całość ja czesto przed nogami robiłem rowerek na coraz mocniejszym przełożeniu i przy siadach kolana tak nie trzaskały! 🙂 bo niestety na ogół trzaskają jak u seniora uuuuuu.

  2. kahulec pisze:

    Nie myślałeś o tym żeby trochę podbić kalorie? Wydaje mi się, że jak na faceta to trochę mało tych kalorii…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s