Koniec opieprzania i nowy sprzęt.

Posted: 12 czerwca 2014 in O wszystkim i o niczym

Tak na szybko co u mnie.

Otóż po dwóch pierwszych dniach treningowych 2 rundy z Body Beast jak już pisałem wcześniej dostałem takich zakwasów, bez przesady ale trzymało mnie ponad 2 tygodnie, później dostałem ogólnie lenia a w między czasie nabyłem kolejny sprzęt tym razem do zbijania kalorii oraz polepszenia kondycji. Tak wiem, wiem „po co wydawać tyle pieniędzy bla, bla, bla” … a po to, że ja NIE NA WIDZĘ BIEGAĆ !!! strasznie mnie to nudzi dlatego wybrałem orbitrek jako sprzęt do wykorzystania w domu przed TV a to lubię 🙂 .

Korzystam z niego na razie sporadycznie, zacząłem od 20 minut dziennie a po kilku dniach wskoczyłem na 40 minut w czasie których zgodnie z licznikiem „przebiegam” ponad 12 km i spalam ponad 400 Kcal więc o ile jest to w miarę wiarygodne to całkiem nieźle i na pewno przyda się tym bardziej, że żona też korzysta. Model ten to taka wyższa chodź nie najwyższa „półka” orbitreków do użytku domowego.

Co do treningów to od jutra wracam do machania hantlami tylko muszę jeszcze wymyślić coś na dzień treningowy nóg bo tego treningu z BB za chiny już robić nie będę bo mnie strasznie denerwuję i zniechęca do dalszych ćwiczeń. Po każdym treningu zamierzam robić jakieś 30-40 a w dni nie treningowe 60 minut na orbitreku.

To chyba na razie tyle i działamy dalej 🙂 !!!

Skomentuj

