2014.05.28 – Dzień wolny – Mega zakwasy

Posted: 28 Maj 2014 in Body Beast - Etap I

Mega zakwasy – Dzień wolny.

jedni_w_weekend_wola_miec_kaca_2013-12-01_02-49-35

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Płatki owsiane górskie 50 g, mleko Pilos 0,5 % 100 ml, Białko Whey 100 z Treca 30 g (czekolada).
  • 13:00 – Trening: Wolne – zakwasy !
  • 14:00 – Śniadanie 2: Murzynek 50 g.
  • 15:30 – Obiad: Makaron Combino durum 100g, sałata lodowa 125 g, pomidor 80 g, jogurt 2% 50 g, pierś z kurczaka 200 g, pieczarki 130 g, buraczki zasmażane z cebulką 45 g, cukinia 90 g, cebula 40 g.
  • 19:00 – Kolacja 1: Bułka z dynią 80 g, omlet z 5 białek, pieczarki 100 g,
  • 21:00 – Kolacja 2: Kajzerka 50 g, serek wiejski 5% 200 g, mleko 0,5 % 200 ml, Białko Whey 100 z Treca 30 g (wanilia).
  • Podsumowanie: T 39, W 235, B 180, Kcal 2000 – wykorzystałem 100% z 2000 Kcal

 

Podział Kalorii:

 

  • (48%) – Węglowodany
  • (17%) – Tłuszcze
  • (35%) – Białko

 

Trening
  • Dziś Wolne.Dzisiaj dzień powiedzmy wolny a dokładniej leżę i zwalczam MEGA ZAKWASY. Po poniedziałkowym treningu zakwasy tak na poważnie złapały mnie wczoraj pod wieczór ale po wczorajszym treningu nóg dziś ledwo mogę chodzić a siadanie to jakiś koszmar dlatego dziś nie mam szans na wykonanie jakiegokolwiek treningu. Mam tylko nadzieję, że jutro już będzie lepiej tym bardziej, że czekają mnie przysiady i biceps.

 

  • Ciężary jakie podnoszę każdego dnia:
  1. dzień – Build: 5212 kg
  2. dzień – Build: 8580 kg

 

 Mój główny cel na tą rundę BB to zbić wagę do 80 kg i nieco poprawić sylwetkę !!! Trzymajcie kciuki.

Jak zawsze zapraszam do komentowania i wspierania moich poczynań to zawsze się przyda.

Komentarze
  1. mimor pisze:

    co u mnie? lece Beachbody ale nie z nożem na garde, tnz.nie cwiczę wg schematu robie tak żeby ćwiczenia były rozłożone w czasie tzn klatka dziś jutro nogi potem plecy potem łapy potem bary z tym ze np barki robie na z p90x bo wreszcie mam drążek barki body beast zamiast pylometrics robię insanity, zrobię trening klatki build a za kilka dni bulk totalne zamieszanie wg dziennych preferencji. a od marca zaczełem wrzucać batoniki, dużo ryżu z nutellą na ciepło bo tak mi ryz najlepiej wchodzi (dość mam już sosów…..xy ) efekt i dobry i zły doszło trochę mięsa ale i nie za dobrze widoczny brzuch też się znów schował w sumie to od 3 dni znów obciełem kalorie bardzo mocno. liczę ze znów fat zacznie schodzić łatwiej bo jak ostatnio robiłem redukcje o po jakimś czasie waga stanęła mimo zastosowanego thermo speed extrema 120k a lało sie zemnie na każdym kroku jak z kaczki 🙂 . staram się tez ostatnio po około 45min biegać 2x w tyg. a dziś w sumie też miałem pauzę zrobić ale zrobiłem schoulders bulk i jutro muszę za-pauzowć bo już zakwasy mam wszedzie moze przy mioch treningach by były lepsze efekty gdyby podsypac 10 kg supli miesiecznie. za 1000$ lub więcej odpoczywać …………. pozdro
    Ps. od jutra wracam do porannej owsianki 😦 każdego dnia do odwołania…..

    • jacek1975 pisze:

      No to niezły MIX robisz ale lepszy MIX niż nic. CO do płatków to w końcu dostałem moje białko i znowu na śniadanko jem płatki z mlekiem i białkiem inaczej nie jestem w stanie tego jeść.
      Podeślij jakieś foto z transformacji o ile masz.
      pozdrawiam

  2. mimor pisze:

    Ćwiczenie Dzień 25
    Set Reps Weight
    Progressive Set – Round 1 – Standing Curl 15 15 16 8kg w jednejrece i 8 w drugiej?

    Progressive Set – Round 2 – Standing Curl 12 12 20 tu dwoma 10kg ? czy 20kg na łape?

    Progressive Set – Round 3 – Standing Curl 8 8 24 tu dwoma 12kg ? czy 24kg w jednej łapie?

    Progressive Set – Round 4 – Standing Curl 8 12 24

    pytam bo widze w pozycji gdzie jest sztanga i waga jest 20kg

    • jacek1975 pisze:

      Ćwiczenie Dzień 25
      Set Reps Weight
      Progressive Set – Round 1 – Standing Curl 15 15 16 8kg w jednej rece i 8 w drugiej? – TAK

      Progressive Set – Round 2 – Standing Curl 12 12 20 tu dwoma 10kg ? – TAK

      Progressive Set – Round 3 – Standing Curl 8 8 24 tu dwoma 12kg ? TAK

      Progressive Set – Round 4 – Standing Curl 8 12 W KAŻDEJ RĘCE – 24 RAZEM

      WPISUJESZ CIĘŻAR JAKI PODNOSISZ RAZEM BO TAM NIE MA PODZIAŁU NA KAŻDĄ Z RĄK CZYLI W ZALEŻNOŚCI JAKIE ĆWICZENIE WYKONUJESZ WPISUJESZ CIĘŻAR JAKI AKTUALNIE TRZYMASZ W RĘKACH LUB RĘCE.

      Mam nadzieję, że się rozumiemy.
      pozdrawiam

  3. mimor pisze:

    yyyhy rozumiemy sie pytałem dla 100% pewności, a fotek nie robiłem… ale od ostatniego roku widzę różnicę w nogach, barkach i dół pleców i nawet góra klatki się zaokrągliła robie sporo skosów. Mój brzuch to ciężki temat jest na pewno już pokaźny lecz problem tkwi w tym że mam dość grubą skórę wokół nidego, nie wisi jakoś strasznie nie ma boczków, ale 6-pak pod około 2cm mocno zbitej skóry. w zasadnie pomijając pozostałe przyrosty odsłonięty kaloryfer by mnie w 100% satysfakcjonował!!! 77kg przy 176cm tragedii nie ma bmi idealne. ale jak już wiadomo to konkretny brzuch jest wyznacznikiem doskonałej formy…. ps. świetne masz hantelki ciekawi mnie trwałość mocowań obciążeń – oby wytrzymały jak najdłużej

  4. MIRA pisze:

    bardzo fajny blog, bardzo pomocny;)
    ja zaczełam cwiczyć p90x zainspirowana efektami no i fakt jest taki że w koncu zapragnełam znów sie za siebie wziąsć ale teraz by juz na stałe wrócic do aktywności fizycznej by czuc się ze soba lepiej;)
    nie zalezy mi na chudnieciu;) choc spadło mi te 2 kg;) na 60kg/ 172
    koncze 3 etap ale przyznaje sie ze nie stosowałam diety Toniego bo trudno kurde bylo mi to ogarbnac w natloku obowiazkow a staralam sie ograniczyc slodycze bo to byl jedyny mankament i to ze czasem potrafiłam jesc za mało, (nie pijam gazowanych, coli pepsi itp) fast bardzo rzadko wole sama sobie pichcic no i piec ciasta:P
    widze efekty i jestem mega zadowolona:) niedlugo lece do PL i chce sie zapisac na silownie bo bede tam miesiąc.. mimo wszystko chce dalej kontynuowac cwiczenia moze p90x duble? i wlasnie silownia tylko musze zorganizowac sobie plan by sie nie zatanawiac.. co teraz? wszystkiego sie ucze i mam nadzieje ze z czasem to wszystko ogarne … juz omijam fakt ze sprawnosc sie znacznie poprawila jak to ze wyjkonywanie cwiczen nie sprawia mi juz takiej trudnosci jak na poczatku… to przy scianie z podnoszeniem nogi tez;)
    DODAM tez ze czasem wychodzily mi 2 treningi w ciagu dnia bo uwielbiam chodzic na squsha gdzie z 1,5 h potrafie dac z siebie wszystko ogrywajac chlopakow:P
    szkoda tylko ze skrupulatniej nie prowadziłam pomiarow swojego ciała 😉
    ale fotki mam;)
    Powodzenia i bede tu zagladać i sie radzic ;)))

    musze w koncu ogarnac diete:(

    • jacek1975 pisze:

      Witaj.
      Jak tak czytałem to co napisałaś to ze mną było dokładnie tak samo; na początku ciężko ale później coraz lepiej i lepiej.
      Zaglądaj kiedy chcesz a na każde zadany pytanie NA PEWNO odpowiem.
      pozdrawiam

  5. mimor pisze:

    a co to u ciebie pauza w treningu 14dni? No to faktycznie mega zakwasy!!! ja do b.b. dołożyłem zamiast aerobów na koniec od 4 dni 5.5km biegu codziennie w około 35-40min mam nadzieje ze się nie zajadę przy tych upałach. jak biegnę około 17.00 to jest taki gorąc że nie trzeba TSE.

Skomentuj

