2014.05.27 – Dzień 2 – Build: Legs

Posted: 27 Maj 2014 in 03. RIP60, Body Beast - Etap I

Dziś dzień 2 z Body Beast czyli Build: Legs (Nogi).

Dieta
  • 09:00 – Śniadanie 1: Płatki owsiane górskie 50 g, mleko Pilos 0,5 % 100 ml, Białko Whey 100 z Treca 30 g (czekolada).
  • 13:00 – Trening: Build: Legs.
  • 14:00 – Śniadanie 2: Banan.
  • 15:00 – Obiad: Gnocchi 160 g, sałata lodowa 50 g, pomidor 80 g, ogórek 50 g, jogurt 2% 50 g, pierś z kurczaka 200 g.
  • 19:00 – Kolacja 1: Gnocchi 160 g, sałata lodowa 50 g, pomidor 80 g, ogórek 50 g, jogurt 2% 50 g, pierś z kurczaka 200 g.
  • 21:00 – Kolacja 2: Bułka z dynią, ser gouda 20 g, serek wiejski 5% 200 g, mleko 0,5 % 200 ml, Białko Whey 100 z Treca 30 g (czekolada).
  • Podsumowanie: T 27, W 233, B 197, Kcal 1992 – wykorzystałem 99% z 2000 Kcal

 

Podział Kalorii:

 

  • (48%) – Węglowodany
  • (12%) – Tłuszcze
  • (40%) – Białko

 

Trening
  • Dziś Build: Legs. Wiem, wiem powtarzam się ale muszę to powiedzieć: NIENAWIDZĘ TEGO TRENINGU NÓG !
  • Wracając do dzisiejszego treningu to miałem spore problemy z wykonaniem ilości powtórzeń w kilku ćwiczeniach w niektórych nawet o połowę. Znienawidzone przeze  mnie wykroki z obciążeniem całkowicie odpuściłem dlatego stwierdziłem, że muszę poszukać jakiegoś innego domowego treningu nóg bo ten z Body Beast całkowicie mi nie odpowiada i jak mam go robić byle jak to lepiej odpuścić niż się wkurzać. Jak coś znajdę to na pewno dam Wam znać bo może ktoś boryka się z takim samym problemem jak ja.

 

  • Ciężary jakie podnoszę każdego dnia:
  1. dzień – Build: 5212 kg
  2. dzień – Build: 8580 kg

 

 Mój główny cel na tą rundę BB to zbić wagę do 80 kg i nieco poprawić sylwetkę !!! Trzymajcie kciuki.

Jak zawsze zapraszam do komentowania i wspierania moich poczynań to zawsze się przyda.

Komentarze
  1. mimor pisze:

    Witam widzę że po czasie również doszedłeś do faktu ze rozgrzewka w body beast jest straszną lipą lepsze były by filmiki 5 min dłuższe i kompleksowe bo jak widać faktem jest ze można sobie narobić biedy…… gratki odnośnie wytrwałości polecam dalszą wytrwałość. i ciekawi mnie jak liczysz te swoje kg co opisujesz co dzień bo jakoś mało mi sie wydaje proszę i info – schemat w stylu, jakieś ćwiczenie hantlami 2szt 10kg 12 powt. w każdej ręce – 240 kg bo przy dropsetach (dużo serii ) wychodziło by dużo więcej szczególnie ze piszesz o robieniu14kg hantlami

  2. jacek1975 pisze:

    Witam Cię ponownie.
    Co do rozgrzewki przed Body Beast to jest to trochę słabe więc lepiej robić rozgrzewkę np. z P90X lub jakąkolwiek inną.
    Co do wytrwałości to oczywiście mam w końcu trwam w tym już prawie rok 🙂
    Co spisywania co ćwiczę i jakimi ciężarami to używam plik exel w którym zapisuję dokładnie jakimi ciężarami ile powtórzeń wykonuję jakie ćwiczenie a program automatycznie zlicza wszystko. Sam plik ściągnąłem z internetu i trochę zmodyfikowałem na własne potrzeby, możecie go pobrać tutaj —> Plan treningowy – Body Beast.
    Hantli używam bardzo różnie od 2×6 kg do 2×20 kg ( takie mam max. )
    pozdrawiam i zapraszam ponownie

    Ps. a co Ty ćwiczysz ? jakie postępy ? kliknij coś

Skomentuj

