2014.05.26 – Dzień 1 – Build: Chest/Tris

Posted: 26 Maj 2014 in Body Beast - Etap I

Body Beast

round2-1

 

Witam ponownie po trzech tygodniach przerwy w ćwiczeniach i na początek kilka słów wyjaśnienia dlaczego wracam do Body Beast a przerywam treningi z RIP60. Jak wiecie o ile śledzicie bloga jakiś czas temu zacząłem treningi RIP60 jak ktoś nie wie o co chodzi poszukacie na blogu są informacje na temat tych ćwiczeń. Zrobiłem3 pełne tygodnie treningowe, opuściłem czwarty bo to taka ala joga i przeskoczyłem do 5 tygodnia, gdzie pojawiły się w końcu ćwiczenia bardziej siłowe. Niestety przy zabawie z dzieckiem coś (nie po raz pierwszy) „strzeliło” mi w lędźwiach i „połamało” mnie na prawie 3 tygodnie, stąd ta przerwa. W czasie tej przerwy miałem bardzo mało aktywności ale dietę trzymałem cały czas na poziomie 2000 Kcal tak jak to wcześniej ustaliłem. Niestety zauważyłem spadek formy i jakieś owalne kształty najbardziej widoczne w okolicy brzucha tak więc postanowiłem wrócić do ćwiczeń siłowych i wraz z dietą zrzucić kilka kg nabierając nieco lepszych mam nadzieję kształtów.

Dziś dzień 1 z Body Beast czyli Build: Chest/Tris (Klatka/Triceps).

Jestem w szoku co się ze mną dziś działo, całkowity brak siły, totalne osłabienie zwłaszcza lewej ręki i to nie z powodu bólu mojego barku (Ci co śledzą mojego bloga wiedzą o czym piszę Ci, którzy trafili tu po raz pierwszy muszą doczytać) ale ręce miałem dziś dosłownie jak z waty. Pytanie jednak dlaczego ? Są 3 możliwości:

  1. Trzy tygodniowa przerwa w jakichkolwiek ćwiczeniach.
  2. Zbyt mało kalorii w diecie.
  3. Zbyt długa przerwa od ćwiczeń stricte siłowych.

Ja stawiałbym na tą trzy tygodniową przerwę raczej i mam nadzieję, że w krótkim czasie to nadrobię i wrócę do formy bo powiem Wam, że dziś po prostu się przeraziłem moimi osiągami. Może kilka przykładów:

  • Tam gdzie w ostatnim w dniu treningowym Rundy 1 podnosiłem na ławce hantle 2 x 14 po 12 razy tak dziś podniosłem tylko 8 i ręce mi po prostu „mdlały”.

Zaczynając dzisiejszy trening myślałem, że będę dźwigał nieco większe ciężary niż to miało miejsce w ostatni dzień treningowy Rundy 1 ale niestety było zupełnie inaczej co mnie bardzo rozczarowało. Z drugiej strony to raczej normalne, że skoro dawno nie podnosiłem ciężarów i do tego ta 3 tygodniowa przerwa to raczej muszę być słabszy niż poprzednio. No tak to sobie teraz tłumaczę i mam nadzieję, że tak właśnie jest, ale to okaże się już za kilka dni kiedy powinienem wrócić na swój „tor”.

Co do RIP60 to linki nadal wiszą, nigdzie ich nie chowam a dziś używałem ich do rozciągania przed treningiem Body Beast bo jak wiecie w BB rozgrzewka jest po prostu żenująca, praktycznie można powiedzieć, że jej nie ma. Ta z RIP60 nadaje się idealnie, poza tym linki na pewno zabiorę na wakacje na mazury, gdzie wybieram się już 5 lipca i tam może „postudiuję” trochę ćwiczenia z TRX, które chcę wprowadzić w swój plan treningowy jako takie dodatkowe Cardio/Rozciąganie.

Tak więc tyle tytułem wstępu i wracamy do ćwiczeń siłowych, mam tylko nadzieję, że wrócą mi siły i że tym razem poradzę sobie z moim nieszczęsnym barkiem, który dawał mi się we znaki w Rundzie 1.

Co jadłem i jak wyglądał skład kaloryczny oczywiście uzupełnię wieczorkiem jak już będę wiedział co zjadłem. W sumie moja dieta jest dosyć monotonna a największe zmiany są w posiłkach obiadowych, pozostałe posiłki są praktycznie takie same bo po co zmieniać coś co jest dobre i mi smakuje ?:)

Dieta
  • 19:00 – Śniadanie 1: Płatki owsiane górskie 50 g, mleko Pilos 0,5 % 100 ml, Białko Whey 100 z Treca 30 g (czekolada).
  • 11:00 – Trening: Build: Chest/Tris.
  • 12:00 – Śniadanie 2: Banan.
  • 15:00 – Obiad: Ryż biały 75 g, pierś z kurczaka 125 g, cukinia 50 g, pieczarki 50 g, sałata lodowa 100 g, buraczki zasmażane z cebulką 100 g.
  • 19:00 – Kolacja 1: Ryż biały 75 g, pierś z kurczaka 125 g, cukinia 50 g, pieczarki 50 g, buraczki zasmażane z cebulką 100 g.
  • 21:00 – Kolacja 2: Bułka z dynią, ser gouda 20 g, serek wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 30, W 256, B 167, Kcal 1992 – wykorzystałem 99% z 2000 Kcal

 

Pewnie zauważyliście, że na obiad jem to samo co na 1 kolację. Tak właśnie robię od jakiegoś czasu (nie zawsze) i powiem Wam, że jest to dobre rozwiązanie bo nie objadam się mocno na obiad i nie jestem ociężały a przez to, że dzielę sobie to na 2 posiłki nie muszę nic wymyślać i robić jakiś ekstra posiłków na później, odgrzewam sobie tylko i mam dobre jedzonko gotowe w 3 minuty.

 

Podział Kalorii:

 

  • (51%) – Węglowodany
  • (14%) – Tłuszcze
  • (35%) – Białko

 

Trening
  • Dziś Build: Chest/Tris. Pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne. Po tym treningu czułem się tak samo jak na początku przygody z P90X – super. To jest to co lubię; hantle, wyciskanie, rozpiętki i trochę tego czego nie lubię 🙂 pompki. O ile ćwiczenia siłowe poszły całkiem sprawnie o tyle pompki (zalecane 15 powtórzeń) już o wiele słabiej 4-6 powtórzeń), ręce były dosłownie jak z waty. Całość trwała ok 40 minut a zleciało tak szybko, że czułem mały niedosyt – identycznie było na początku z P90X. Jeśli reszta Body Beast będzie taka jak dziś to wspaniale, nie to żebym jakoś nie lubił Cardio ale zdecydowanie wolę ćwiczenia siłowe 🙂

 

Jako, że jest to mój 1 dzień to kilka informacji z czym staruję w rundzie 2 Body Beast:

  • Waga 87 g
  • Wymiary:
  • KLATKA PIERSIOWA – 113 cm
    PRAWE PRZEDRAMIĘ – 35 cm
    LEWE PRZEDRAMIĘ – 35 cm
    PRAWY BICEPS – 38 cm
    LEWY BICEPS – 37 cm
    PAS – 93 cm
    PRAWE UDO – 59 cm
    LEWE UDO – 59 cm
    PRAWA ŁYDKA – 40 cm
    LEWA ŁYDKA – 40 cm

 

  • Aktualne Foto:

Dzień 1 - Całość (cenzura)

 

  • Ciężary jakie podnoszę każdego dnia:
  1. dzień – Build: 5212 kg

 

 

 Mój główny cel na tą rundę BB to zbić wagę do 80 kg i nieco poprawić sylwetkę !!! Trzymajcie kciuki.

Jak zawsze zapraszam do komentowania i wspierania moich poczynań to zawsze się przyda.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s