21.05.2014 – Co u mnie …

Posted: 21 Maj 2014 in O wszystkim i o niczym

Witam.

Dawno się nie odzywałem bo od ponad 2 tygodni a to dlatego, że mam przerwę w ćwiczeniach z powodu pleców. Chciałem podnieść moją córeczkę zrobiłem to źle i znowu wrócił ból w odcinku lędźwiowym. W sumie mógłbym już ponownie zacząć ale odczuwam lekki dyskomfort więc wolę jeszcze trochę poczekać i „wykurować” się do końca. Dieta nadal jest na poziomie 2000 Kcal, waga się utrzymuje w granicach 87-88 kg więc nie jest źle.

To na tyle, chciałem Was tylko poinformować, że żyję i mam się dobrze. Myślę, że wrócę do ćwiczeń na początku następnego tygodnia tj. od 26 maja.

pozdrawiam

stop-thinking-start-doing

Skomentuj

