2014.05.05 – RIP60 – Tydzień 5 – Start

Posted: 5 Maj 2014 in 03. RIP60

Zaczynamy 5 tydzień – Build It Up – dzień 1.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Bułka z dynią 80 g, serek wiejski 5% 200 g.
  • 11:00 – Trening: RIP60 – Build It Up.
  • 15:00 – Obiad: Spaghetti 500 g, michałki 1 szt.
  • 19:00 – Kolacja 1: Spaghetti 500 g.
  • 22:00 – Kolacja 2: Bułka z dynią 80 g, serek wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 41, W 307, B 145,  Kcal 2111 – wykorzystałem 106% z 2000 Kcal

 

Podział Kalorii:

 

  • (59%) – Węglowodany
  • (17%) – Tłuszcze
  • (24%) – Białko

 

Trening
  • Zaczynam piąty tydzień: BUILT IT UP – początek fazy wzrostu mięśni czyli zaczynamy budować mięśnie ha ha ha. Śmieję się bo powiedzmy sobie szczerzę jakoś nie wierzę w jakieś spektakularne budowanie masy mięśniowej za pomocą taśm. Tak, tak wiem … pisałem wcześniej, że taki trening daje w kość i można naprawdę się na nim zmęczyć ale raczej zrywać mięśni na tego typu ćwiczeniach to się nie da a na tym polega właśnie budowanie mięśni: zrywanie mięśni i odpowiednią dietą regenerowanie ich.
  • Tak czy inaczej pomijając tydzień 4 (yoga, tai chi) zaczynamy konkretny trening RIP60, gdzie zauważyłem sporo więcej ćwiczeń na taśmach co akurat mnie osobiście cieszy. Łatwo nie było, sporo ćwiczeń gdzie nogi wiszą a ręce są mocno obciążone, przysiady z wyskokami, przysiady z jedną nogą na taśmach.
  • W użyciu są również kettle, których ja osobiście nie mam dlatego używałem swoich hantli.

kettle

  • Przerw między ćwiczeniami naprawdę nie wiele, więc intensywność spora, można się naprawdę zmęczyć.

 

Jak zawsze zachęcam do komentowania im więcej wpisów tym lepiej 🙂.

Skomentuj

