2014.04.21 – RIP60 – Tydzień 2 – Start

Posted: 21 kwietnia 2014 in 03. RIP60

Zaczynamy 2 tydzień Hyper Burn – dzień 1.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Bułka z dynią 80 g, parówka Sokoliki 1 szt, pomidor, ogórek zielony.
  • 13:30 – Obiad: Pierś z kurczaka 230 g, gnocchi 250 g, ogórek konserwowy 120 g, kefir 1,5% 250 g.
  • 15:00 – Trening: RIP60 – Week 2
  • 16:00 – Śniadanie 2: Banan.
  • 19:00 – Kolacja 1: Omlet z 5 białek, pieczarki 100 g, bułka z dynią 80 g.
  • 22:00 – Kolacja 2: Bułka z dynią 80 g, serek wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 35, W 268, B 166, Kcal 2000 – wykorzystałem 100% z 2000 Kcal

 

Podział Kalorii:

  • (53%) – Węglowodany
  • (16%) – Tłuszcze
  • (31%) – Białko

 

Trening
  • Zaczynamy kolejny tydzień treningowy z RIP60. Za mną właśnie ukończony 1 dzień treningowy, który niestety nie różni się zbytnio od pierwszego tygodnia. Rozgrzewka to dosłownie 99% tego co w tygodniu poprzednim, sam trening to kilka trochę innych ćwiczeń, może trochę bardziej się spociłem niż poprzednio ale ogólnie zmiany naprawdę znikome. Miejmy nadzieję, że program się rozkręci bo brakuje mi trochę palenia mięśni.
  • Martwi mnie też to, że przez ostatni tydzień mimo deficytu kalorycznego i ćwiczeń waga zamiast spaść to wzrosła o 400 g. Poobserwuję się jeszcze przez kolejny tydzień jak się nic nie zmieni to trzeba będzie coś z tym zrobić i miejmy nadzieję się ruszy bo nie chciałbym zmniejszać już kalorii :).
  • No nic … walczę dalej … a Ty ? 🙂

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s