2014.04.19 – RIP60 – Tydzień 1 – Koniec

Posted: 19 kwietnia 2014 in 03. RIP60

Za mną 1 tydzień Wake Up Your Body.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Bułka z dynią 160 g, pasztet 25 g, powidła śliwkowe 20 g.
  • 13:30 – Trening: RIP60 – Week 1
  • 14:00 – Śniadanie 2: Białko Whey 100 30 g.
  • 15:00 – Obiad: Pstrąg 200 g, pieczone ziemniaczki 200 g, makaron Durum 25 g, ogórek konserwowy 130 g, kefir 1,5%.
  • 19:00 – Kolacja 1: Bułka z dynią 40 g, parówki Sokoliki 3 szt, pomidor.
  • 22:00 – Kolacja 2: Bułka z dynią 40g, serek wiejski 5% 200 g, białko Whey 100 30 g.
  • Podsumowanie: T 65, W 211, B 160, Kcal 2028 – wykorzystałem 101% z 2000 Kcal

 

Podział Kalorii:

  • (41%) – Węglowodany
  • (29%) – Tłuszcze
  • (30%) – Białko

 

Trening
  • Podsumowując koniec pierwszego tygodnia treningów z RIP60 to jestem całkiem zadowolony. Ćwiczenia choć mało siłowe a bardziej Cardio sprawiały mi na początku sporo wysiłku, na dzień dzisiejszy jest znaczna poprawa i to jest OK :).
  • Dziś po raz pierwszy ćwiczyłem na boso i muszę powiedzieć, że jest nieco trudniej niż w butach, bardziej bolą nogi.
  • To co zauważyłem na plus to, to że mniej boli mnie bark co akurat nie zapeszając cieszy mnie najbardziej.
  • Przeglądałem video z kolejnych tygodni treningowych RIP60 to nie różnią się one za bardzo, jest wiele ćwiczeń które bardzo często się powtarzają.
  • Jestem też mile zaskoczony tym, że jak na razie nie znudziło mi się to tym bardziej, że codziennie wykonuję ten sam trening i mogę szczerze polecić te ćwiczenia każdemu kto chce się trochę poruszać, rozciągnąć, nabrać nieco kondycji lub trochę odchudzić. Ćwiczenia nie są strasznie trudne, tak jak pisałem już wcześniej sami regulujecie intensywność oraz poziom trudności wykonywanego ćwiczenia więc można powiedzieć śmiało, że tak trening jest dla każdego.
  • Moja waga na koniec 1 tygodnia to 88,4 czyli jakieś 400 g więcej niż na początku, trochę to dziwne bo jem mniej, więcej Cardio no ale cóż zobaczymy jak to będzie dalej.

 

  • Od poniedziałku zabieram się za 2 tydzień z RIP 60 i Was też zachęcam do zwiększonej aktywności bo lato idzie a „morsów” na polskich plażach i tak mamy za dużo 🙂 .

 

Hot Summer Forecast For The UK

 

Skomentuj

