Body Beast – Podsumowanie

Posted: 4 kwietnia 2014 in Body Beast - Podsumowanie

Dzień 84 (3)

Podsumowanie Body Beast postanowiłem zrobić w identycznej formie jak podsumowanie z P90X Classic.

Na początek co udało się zrealizować a co nie, więc od początku:

  1. Palenie – Nie zapaliłem od samego początku przygody z P90X do dziś (czyli od 01.07.2013r)  !!! ani jednego papierosa !
  2. Ograniczyć picie piwka – Piwo pije bardzo okazyjnie, ostatnio trochę częściej tj. jakieś 2 piwka na tydzień.
  3. Przybranie na masie – O ile udało się nieco przybrać, aktualna waga ok 88,5 kg to widzę, że jest to tłuszczyk zwłaszcza na brzuchu 😦
  4. Poprawa kondycji fizycznej – Tu jest całkiem OK.
  5. Zmiana diet – Nadal jem podobnie jak i przy P90X tak więc całkiem zdrowo. Oczywiście zdarzało mi się zjeść nieco „śmieciowego” jedzenia ale było tego naprawdę nie wiele a jak już się zdarzało to było to mniej więcej w granicach to tolerancji dziennego zużycia kalorycznego.

 

Czy jestem zadowolony z tego co osiągnąłem ? – NIE !!! Powiem szczerze, że miałem duże oczekiwania, że będę wielki i w ogóle, o ile po P90X efekty były naprawdę widoczne o tyle po Body Beast tych efektów ja w ogóle nie zauważam. Kalorie w granicach ok 2500 na dzień podtuczyły mnie trochę bo mięśniami tego nazwać nie mogę. Moja najniższa waga od początku odchudzania (od 1 sierpnia 2013) to 85 kg, teraz mam 88,5 g. Widoczny brzuszek, który muszę w końcu doprowadzić do normalności. Niestety przyznaję się bez bicia, P90X robiłem bardziej systematycznie i bardziej się przykładałem, przy Body Beast olewałem często rozgrzewki, prawie nigdy nie robiłem rozgrzewki na koniec treningu. W III etapie nie robiłem Cardio, brzuszków, czasem nóg – III etap naprawdę OLAŁEM !!! dlatego nie winię programu a tylko i wyłącznie siebie. Do tego problemy z barkiem, które nawet teraz gdy sobie spokojnie leżę i piszę boli mnie lekko. Teraz muszę kilka dni odpocząć zanim znowu zacznę go forsować przy ćwiczeniach RIP60 o którym pisałem we wcześniejszych wpisach.

To co mogę zaliczyć na plus to na pewno przyrost siły. Niewątpliwie mam jej więcej niż na początku przygody z Body Beast. Ogólnie trening polecam każdemu, co prawda nie cierpiałem ćwiczeń na nogi, które są naprawdę męczące ale ogólnie ćwiczenia z hantlami są tu naprawdę spoko. Łącznie przerzuciłem naprawdę sporo żelastwa w ciągu tych 84 dni łącznie było to 355 500 kg.

Oczywiście foto oraz filmik z transformacji dostępny jest tu —> Foto Transformacja.

Podsumowując, jeśli masz kilka kilogramów za dużo, chcesz poprawić swoje samopoczucie, wygląd – rusz dupę i zacznij działać. Ja przechodzę na następny poziom jakim jest trening RIP60 i zapraszam Was do komentowania moich poczynań. Doping i motywacja z Waszej strony mile widziana.

Jeśli masz jakieś pytanie, wal śmiało w komentarzach – na pewno Ci odpowiem !

Poniżej tabelka w której znajdują się moje wyniki mierzenia/ważenia:

DZIEŃ 1 DZIEŃ 84 RÓŻNICE
WAGA 87 88,5 +1,5
KLATKA PIERSIOWA 116 112 -4
PRAWE PRZEDRAMIĘ 35 35 0
LEWE PRZEDRAMIĘ 35 34 -1
PRAWY BICEPS 39 38 -1
LEWY BICEPS 38 38 0
PAS 93 96 +3
PRAWE UDO 59 60 +1
LEWE UDO 59 60 +1
PRAWA ŁYDKA 40 40 0
LEWA ŁYDKA 40 40 0
Komentarze
  1. Nie jesteś zadowolony? Efekty są takie, na jakie zapracowałeś. Może zbyt mało intensywnie trenowałeś?

  2. jacek1975 pisze:

    Hmmm … nie jestem zadowolony bo … tak nie pracowałem na 100%, pisałem o tym w podsumowaniu ale dzięki za przypomnienie :).

  3. Dante pisze:

    Cześć , w sumie nie w temacie , ale zaczynam p90x i nie wiem czy zacząć od lean czy classic , bo jestem gruby i chce zrzucić kilogramy?

    • jacek1975 pisze:

      Witaj Dante.
      Nie ważne co wybierzesz ważne jest to żebyś treningi robił systematycznie ja polecam Classica. Lean jest taki bardziej dla kobiet więcej Cardio.
      Jak chcesz chudnąć to oczywiście musisz być na deficycie kalorycznym – mam nadzieję, że wiesz jak to zrobić, jeśli nie to przeczytaj całego Bloga masz tu wszystko co potrzebne. Jak masz jakieś pytania to śmiało wal z chęcią Ci pomogę.
      Zacznij od krótkiego opisu coś o sobie; wiek, waga i waga docelowa, tryb życia, możesz przesłać foto jeśli masz ochotę. Kilku osobom w ten sam sposób już pomogłem zrzucić kilka kilogramów 🙂 tak czy inaczej życzę wytrwałości w diecie i treningach i nie zniechęcaj się jak zaczynasz to skończ cały P90X tj 90 dni. Łatwo nie będzie ale uwierz mi naprawdę warto.
      pozdrawiam

      • Dante pisze:

        Nie wiem czy po pierwszym dniu zrezygnować , zrobiłem 30 min i dalej nie potrafiłem zrobić choćby 2 pompek też tak miałeś???

      • jacek1975 pisze:

        Ha hahahaha spokojnie miałem dokładnie tak samo. Powiem Ci więcej ja przez bardzo długi czas nie potrafiłem zrobić więcej niż 5 pompek, to jest normalne.
        Nie wiem jaka masz nadwagę itd więc nie wiem co mam Ci pisać tak czy inaczej walcz bo wpierw to musisz zrzucić kilka kg żeby w ogóle mówić o robieniu pompek.

      • Dante pisze:

        przy 180 cm waże 101,9 , mam w pasie 111cm , więc mam dosyć sporą nadwagę , ręce piekły od tych pompek ale jutro już Pylometrics na 100%

      • jacek1975 pisze:

        Plyometrics to dopiero da Ci w dupę :). Zrób go na 80% to i tak będzie bardzo dobrze jak na pierwszy raz.
        powodzenia !!!

Skomentuj

