Co nowego u mnie i co dalej ?

Posted: 30 marca 2014 in O wszystkim i o niczym

Witam, witam.

Na początek co u mnie teraz ?

Ostatnio pisałem Wam, że zostały mi tylko 2 dni treningowe z Body Beast a do dziś jeszcze ich nie zrobiłem :). Spokojnie to nie to, że mi się nie chciało ale miałem trochę innej roboty a mianowicie:

  • zakupiłem córeczce nowy rower więc musieliśmy go wypróbować i troszkę sobie pojeździliśmy
  • 1 kwietnia (tak wiem to w prima aprilis 🙂 ) moja gwiazda ma 8 urodzinki więc szykowałem jej nowy pokój; stare meble i inne starocie na śmietnik i w piątek (po miesiącu czekania) w końcu dostarczyli mi nowe meble dla małej. Powiem Wam, że mam w bloku windę ale zanim wniosłem je wszystkie do windy a potem do domu to miałem dosyć. Łóżko, 2 komody, szafa, 2 półki i regał ważyły straszne kg. Sama komoda pakowana w 1 paczuszkę to ponad 40 kg :). Jak już wniosłem to wszystko to zaczęła się jazda przy składaniu tych mebli (lubię to 🙂 ). Pracowałem ciężko do 3 rano, następnego dnia pomógł mi trochę kumpel bo z szafą sam bym sobie nie dał rady ale w końcu o 23:00 w sobotę robota była skończona i moja gwiazda mogła już spać w swoim nowym pokoju.

 

Jak widzicie wcale się nie obijałem, a dziś boli mnie wszystko nawet pięty 🙂 dlatego dziś nie robię zupełnie NIC, tylko leżę i odpoczywam.

Teraz kilka słów o tym co będzie dalej.

Pisałem wcześniej, że po zakończeniu BB planuję rozpocząć P90X2 ale nastąpiła zmiana planów. Przeszukując internet trafiłem na coś czym już kiedyś się interesowałem a mowa tu o TRX. Tak jak to zwykle u mnie bywa jak się na coś napalę to przeszukam cały internet, wynajdę wszystkie możliwe informację, przeglądnę wszystkie filmiki na YouTube na ten temat i zazwyczaj kończę na allegro :). Tak też stało się tym razem z tym, że nie zakupiłem sprzętu do TRX a do jego (jak to opisują znawcy tematu) następcy i dający więcej możliwości RIP60 (<— kliknij)

Trochę się boję czy moje ramię wytrzyma ale tam wystarczy inaczej stanąć (bliżej/dalej), żeby zwiększyć lub zmniejszyć obciążenie na dany staw/mięsień więc myślę, że sobie poradzę poza tym jest tam też sporo podskoków, wymachów, pompek, których jak wiecie nienawidzę :). Muszę odpocząć o ćwiczeń typowo siłowych i chcę spróbować czegoś nowego a RIP60 to z pewnością coś całkowicie różnego od P90X czy Body Beast. Nawet jeśli okaże się to mało satysfakcjonujące lub zbyt uciążliwe dla mnie to będzie to świetne uzupełnienie jakichkolwiek innych treningów a na pewno super się nada do rozciągania.

Tak czy inaczej zakupu już dokonałem, paczka powinna jutro dotrzeć. Muszę jeszcze pomyśleć czy mocować to na drzwi czy zrobić jakiś uchwyt do sufitu (tylko muszę jakieś miejsce znaleźć). Więc teraz tylko 2 ostatnie dni BB, trochę odpocznę i zaczynamy RIP60 a o moich poczynaniach z tym nowym rodzajem ćwiczeń przeczytacie już niedługo :). Piszcie, komentujcie … działajcie !

rip-60_pagebanner

Dla interesujących się tematem filmik pokazujący różnicę między TRX a RIP60.

Skomentuj

