2014.03.01 – Dzień 56 – Bulk: Shoulders

Posted: 1 marca 2014 in Body Beast - Etap II

Dziś sobota Bulk: Shoulders (ramiona).

Dieta
  • 12:30 – Śniadanie 1: 1/2 banana, hamburgery; bułka z dynią 160 g, mięso mielone garmażeryjne drobiowe 200 g, cebulka, ogórek kiszony, sałata, ketchup, ser gouda 30 g.
  • 16:00 – Trening: Bulk: Shoulders.
  • 18:00 – Obiad: Gnocchi 250 g, udko z kurczaka 270 g, ogórki konserwowe 120 g.
  • 22:00 – Kolacja: Bułka z dynią 89 g, serek wiejski 5% 200 g
  • Cały dzień: migdały ok 150 g (przegięcie :))
  • Podsumowanie: T 148, W 246, B 208, Kcal 226 – wykorzystałem 117% z 2500 Kcal

 

Trening
  • Dziś Bulk: Shoulders. Dziś 56 dzień z Body Beast i trening ramion po prawie 2 tygodniowej przerwie w ćwiczeniach spowodowanych taką brzydką przypadłością, którą ma podobno 8 na 10 osób od czasu do czasu (ciekawe czy zgadniecie?) w czasie której ćwiczenia siłowe ani żaden inny wysiłek nie jest wskazane. Dlatego też postanowiłem odpuścić i wykurować się, żeby nie narobić sobie większych problemów. Tak czy inaczej wracam i dalej walczę sam ze sobą oraz z ciężarami, które dziś po dosyć długiej przerwie były dla mnie całkiem łaskawe :).
  • Kończę już prawie II etap Body Beast (zostało 5 dni), pozostanie zostanie 17 dni treningowych III etapu i co dalej ? Fajnie by było gdyby powstał Body Beast II. No cóż pomarzyć zawsze wolno :). Jeśli nie znajdę nic lepszego zrobię drugą rundę BB i może wtedy zaczną pojawiać się jakieś efekty bo jak na razie jestem mocno rozczarowany. Tak wiem (tak to sobie tłumaczę) nie jestem już młody (prawie 40 lat :(), siły już tez nie te co kiedyś, do tego ten cholerny obojczyk, który naprawdę mocno obniża moje możliwości siłowe, dochodzi praca w sumie to tylko 2-3 dni w tygodniu ale one również powodują spore zawirowania planie treningowym i  najważniejsze; za cholerę nie wiem czy ja się dobrze odżywiam. Co prawda nie jadam słodyczy ( no czasem tam coś ugryzę), nie jadam masła, skórek z mięsa, nie smażę na oleju i w ogóle staram się jeść „zdrowo” ale na ile to jest zdrowe i co najważniejsze „dobre” jedzenie do BB tego niestety nie wiem. Dlatego z pewnością popełniam masę błędów, których nie zauważam. Dlatego proszę wszystkich, którzy zaglądają tu czasem aby w miarę możliwości jeśli się na tym znają i mają chęć to mi podpowiedzieli co robię źle i co powinienem zmienić. Jedna prośba aby to były osoby, które naprawdę wiedzą coś na ten temat a nie podpowiedzi typu ” a może byś jadł … „.  Chyba wiecie o co mi chodzi, jesli masz wiedzę i chęć to napisz coś w komentarzu, z góry dziękuję.

no pain

  • To tyle na dziś i do zobaczenia jutro … bez odbioru.

 

Ciężary jakie podnoszę każdego dnia:

  1. dzień – Build: 5436 kg
  2. dzień – Build: 7012 kg
  3. dzień – Build: 7494 kg
  4. dzień – Build: 5490 kg
  5. dzień – Build: Cardio/Abs
  6. dzień – Build: 5636 kg
  7. dzień – wolne
  8. dzień – Build: 8200 kg
  9. dzień – Build: 7308 kg
  10. dzień – Build: 5926 kg
  11. dzień – wolne
  12. dzień – Build: 5864 kg
  13. dzień – Build: 9650 kg
  14. dzień – Build: 6587 kg
  15. dzień – Build: 6204 kg
  16. dzień – Build: wolne
  17. dzień – Build: 6164 kg
  18. dzień – Build: 9474 kg
  19. dzień – Build: 7006 kg
  20. dzień – Build: 6192 kg
  21. dzień – Build: Cardio/Abs
  22. dzień – Bulk: 4320 kg
  23. dzień – Bulk: 9188 kg
  24. dzień – Bulk: 5226 kg
  25. dzień – Bulk: 5790 kg
  26. dzień – Bulk: 4212 kg
  27. dzień – wolne
  28. dzień – Bulk: 4540 kg
  29. dzień – Bulk: 9644 kg
  30. dzień – Bulk: 5558 kg
  31. dzień – Bulk: 5676 kg
  32. dzień – Bulk: 4160 kg
  33. dzień – wolne
  34. dzień – Bulk: 4344 kg
  35. dzień – wolne
  36. dzień – Bulk: 5206 kg
  37. dzień – Bulk: 5886 kg
  38. dzień – Bulk: 4212 kg
  39. dzień – Bulk: wolne
  40. dzień – Bulk: 4608 kg
  41. dzień – Bulk: 6028 kg
  42. dzień – Bulk : 5534 kg
  43. dzień – Bulk: 5920 kg
  44. dzień – Bulk: 4140 kg
  45. dzień – wolne
  46. dzień – Bulk: 4704 kg
  47. dzień – Bulk: 6108 kg
  48. dzień – Bulk: 5456 kg
  49. dzień – Bulk: 5960 kg
  50. dzień – Bulk: 4120 kg
  51. dzień – wolne
  52. dzień – Bulk: 3980 kg
  53. dzień – wolne
  54. dzień – Bulk: 5428 kg
  55. dzień – Bulk: 5880 kg
  56. dzień – Bulk: 4232 kg

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s