2013.12.19 – Dzień 21 – Build: Cardio/Abs

Posted: 19 grudnia 2013 in Body Beast - Etap I

Dziś czwartek i Build: Cardio/Abs.

Dieta
  • 09:00 – Śniadanie 1: Bułka z dynią 80 g, ser gouda 10 g, jajecznica z 3 jaj, mleko 1,5% 200 ml.
  • 09:30 – Trening: Build: Cardio/Abs
  • 16:00 – Obiad: Makaron durum 100 g, mielone z pieczarkami, z piersią z kurczaka, ogórkiem 400 g, buraczki 200 g.
  • 19:00 – Kolacja 1: Bułka z dynią 80 g, ser gouda 22 g, kiełbasa baroni 22 g.
  • 21:30 – Kolacja 2: Bułka z dynią 160 g, ser wiejski 5% 100 g, ser gouda 30 g, kiełbasa baroni 40 g.
  • Podsumowanie: T 88, W 265, B 167, Kcal 2491 – wykorzystałem 99% z 2500 Kcal

 

 Trening
  • Dziś Cardio/Abs. Podobnie jak poprzednio trening dał mi nieźle w dupę. Musiałem odpuścić kilka ćwiczeń, żeby wytrwać do końca, nie ma się co oszukiwać w P90X było tego znacznie więcej przez co człowiek miał nieco lepszą kondycję. W Body Beast jest za to więcej ćwiczeń siłowych co mi osobiście bardzo odpowiada, a Cardio no cóż dla mnie bez szału ale wiem, że od czasu do czasu trzeba :).

 

  • Dziś ostatni dzień I Etapu Build, podsumowanie na dole wpisu, nowe fotki oczywiście w zakładce Foto Transformacja – zapraszam.

 

Ciężary jakie podnoszę każdego dnia:

  1. dzień – 5436 kg
  2. dzień – 7012 kg
  3. dzień – 7494 kg
  4. dzień – 5490 kg
  5. dzień – Cardio/Abs
  6. dzień – 5636 kg
  7. dzień – wolny
  8. dzień – 8200 kg
  9. dzień – 7308 kg
  10. dzień – 5926 kg
  11. dzień – wolne
  12. dzień – 5864 kg
  13. dzień – 9650 kg
  14. dzień – 6587 kg
  15. dzień – 6204 kg
  16. dzień – wolne
  17. dzień – 6164 kg
  18. dzień – 9474 kg
  19. dzień – 7006 kg
  20. dzień – 6192 kg
  21. dzień – Cardio/Abs

Razem – 108 793 kg

_______________________________________________________

  • Podsumowanie I Etapu Body Beast Build. Będzie krótko bo i etap był dość krótki, zaledwie 3 tygodnie (21 dni). Kolejny etap Bulk to już 6 tygodni a ostatni etap Beast to znowu 3 tygodnie. A więc; treningi są bardzo przyjemne, dają w kość i można naprawdę się na nich zmęczyć. Tak jak już pisałem najwięcej problemów miałem przy ćwiczeniach Hamer gdzie mój bark bolał mnie strasznie. To czego nie lubię to pompki ale cała reszta zwłaszcza ciężary to dla mnie fajne treningi. Niestety muszę z przykrością stwierdzić, że po 21 dniach oprócz ogólnego zadowolenia nic się nie zmieniło. Waga, obwód pasa, bicepsów itd pozostają bez zmian – stoję w miejscu. Jak wiece zwiększyłem ilość kalorii do 2500 na dzień, bo nie chciałem się znowu spaść ale liczyłem na jakiś przyrost tkanki mięśniowej. Teraz pytanie czy robię coś źle, cz to tylko taki etap i w końcu coś zacznie się dziać ? Miejmy nadzieję, że kolejny Etap Bulk przyniesie oczekiwane zmiany. Trzymajcie kciuki 🙂

 

  • Nowe fotki na stronie Foto Transformacja – szału nie ma 😦

 

  • Ciężar jaki podniosłem przez te 21 dni to 108 793 kg ! Szok prawie 109 TON ! i gdzie są te mięśnie ? 😦

 

Piszcie komentarze, może ktoś będzie miał jakieś rady, co robię źle ? Z góry dziękuję Wszystkim i namawiam NOWYCH na treningi z Beachbody !

Komentarze
  1. ann pisze:

    Gratuluję zakończenia 1 etapu 🙂 Walcz dalej 🙂 Jeśli w drugim etapie waga i obwody również pozostaną bez zmian to chyba rzeczywiście trzeba będzie coś zmienić, ale co, to nie wiem, gdyż specjalistą nie jestem. Ostatnio oglądałam program na bbc lifestyle „ciało idealne”, gdzie bardzo szczupły mężczyzna chciał rozbudować tkankę mięśniową – i wywnioskowałam że musi być tutaj specjalna dieta. Jeśli masz kanał to tu są najbliższe transmisje: http://www.bbcpolska.com/szukanie-programu/?p=cialo-idealne … zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć 🙂

Skomentuj

