2013.12.04 – Dzień 12 – Build: Chest/Tris

Posted: 4 grudnia 2013 in Body Beast - Etap I

Dziś środa i Build: Chest/Tris (klatka i itriceps).

Kogoś może się dziwić, że wczoraj był dzień 10 a dziś już 12. Wyjaśniam, z uwagi na to, że ja pracuję w środku tygodnia i dziś planowo powinienem mieć dzień WOLNY to dziś normalnie robię trening a wolne robię jutro i pojutrze jak będę w pracy, czyli numeracja jest taka jak planie treningowym tyle, że te dni wolne wypadają mi w nieco innych dniach tygodnia. Trochę to zamieszałem ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :).

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 5% 200 g,
  • 14:00 – Trening: Build: Chest/Tris.
  • 15:30 – Obiad: Makaron durum 100 g, mięso z indyka 250 g, sałata lodowa 60 g, jogurt 30 g.
  • 20:00 – Kolacja 1: Bułka z dynią 80 g, 3 jajka, szynka z kurczaka 30 g.
  • 22:00 – Kolacja 2: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 50, W 204, B 155, Kcal 1885 – wykorzystałem 75% z 2500 Kcal

 

Trening
  • Dziś Build: Chest/Tris. Tak jak poprzednio poszło całkiem fajnie, trochę większe ciężary (ok. 400 kg więcej niż poprzednio). Tak jak poprzednio problem z pompkami (całkowity brak sił :)).

 

  • Mam mały problem a z czym ? a no z wpisami. Chodzi mi o to, że nie mam czego nowego pisać na temat tego treningu, który robię już po raz kolejny. Szkoda, że blog jest bardziej dziennikiem ale skoro nie zadajecie pytań to ja nie mam co Wam opowiadać a uwierzcie mi pisanie takie „na siłę” jest męczące, dlatego namawiam Was do pisania, komentowania, zadawania pytań. Jeśli pojawią się jakieś Wasze sugestie, zapytanie to pojawią się nowe, bardziej interesujące wpisy. Pozdrawiam Wszystkich i czekam na jakieś „ruchy” na blogu :).

 

  • Jutro i pojutrze pracuję więc do zobaczenia w sobotę, życzcie mi powodzenia (staruję na nowym stanowisku).

 

  • Ciężary jakie podnoszę każdego dnia:
  1. dzień – 5436 kg
  2. dzień – 7012 kg
  3. dzień – 7494 kg
  4. dzień – 5490 kg
  5. dzień – Cardio/Abs
  6. dzień – 5636 kg
  7. dzień – wolny
  8. dzień – 8200 kg
  9. dzień – 7308 kg
  10. dzień – 5926 kg
  11. dzień – wolne
  12. dzień – 5864 kg

 

Skomentuj

