2013.11.17 – Dzień 3 – Build: Back/Bis

Posted: 17 listopada 2013 in Body Beast - Etap I

Dziś niedziela, dzień 3 – plecy i biceps.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Bułka z dynią 120 g, ser wiejski 5% 100 g, jajko, parówka, ser salami 30 g, majonez leki Hellmans 10 g.
  • 14:00 – Obiad: Makaron durum 80 g, buraczki 200 g, mielone z pieczarkami 160 g.
  • 17:00 – Trening: Build: Back/Bis.
  • 18:30 – Kolacja 1: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 5% 100 g, 3 jajka sadzone.
  • 22:00 – Kolacja 2: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 95, W 241, B 150, Kcal 2375 – wykorzystałem 95% z 2500 Kcal

 

Trening
  • Dziś Build: Back/Bis. Trening rewelacyjny i dający niesamowicie w kość. Naprawdę myślałem, że to co wypociłem przy P90X to już jest maximum ale Body Beast pokazuje, że nie trzeba wcale skakać jak żabka i na siedząco można się pocić. Zawsze myślałem, że przy dużych ciężarach człowiek się raczej szybciej zmęczy niż spoci ale jakże się myliłem :). Jestem bardzo zadowolony z dzisiejszego treningu, udało mi się wykonać ok. 95% planu (mam na myśli ilość powtórzeń). O ile wczoraj i przedwczoraj nie miałem żadnych problemów z moim nieszczęsnym lewym barkiem, tak dzisiaj zwłaszcza przy ćwiczeniach (hamer) dał mi nieźle popalić, dlatego musiałem trochę odpuścić w ilości powtórzeń.

 

  • Jak na razie biorąc pod uwagę 3 dni z Body Beast – jestem BARDZO zadowolony 🙂

 

  • Pamiętacie jak wczoraj wspominałem o tym, że dziś spodziewam się zakwasów na nogach ? zakwasy oczywiście się pojawiły 🙂 a jutro pewnie będą na ramionach, które dziś dostały trochę w kość.

 

  • Każdy dzień wpisuję w tabelkę w exelu, która podlicza ilość podniesionych kilogramów każdego dnia więc będę Wam wpisywał ile każdego dnia podnoszę kilogramów, taka ciekawostka 🙂 a więc …
    1. dzień – 5436 kg
    2. dzień – 7012 kg
    3. dzień – 7494 kg

     

Skomentuj

