P90X Classic – Podsumowanie

Posted: 10 listopada 2013 in P90X Classic - Podsumowanie

x

Zaczynając pisać podsumowanie tych 90 dni z Tonym Hortonem należałoby wspomnieć o tym co zaplanowałem i to co udało się zrealizować, a więc od początku:

  1. Rzucić palenie – Nie zapaliłem od samego początku przygody z P90X !!! ani jednego papierosa !
  2. Ograniczyć picie piwka – Przez prawie 100 ostatnich dni wypiłem łącznie może z 5 piw, dla porównania wcześniej przez ten sam okres poszłoby pewnie ze 130 browarków 🙂
  3. Zbicie wagi ze 100 kg na 85 kg – Tu niestety nie udało się zrealizować w pełni zaplanowanej wagi, zabrakło do celu 2 kg.
  4. Poprawa kondycji fizycznej – Myślę, że to udało się tak na 90 %, jest nieporównywalnie lepiej chodź pewnie w tym zakresie da się zrobić więcej 🙂
  5. Zmiana diety – Chodź łatwo nie było, to całkiem dobrze sobie z tym radzę. Oczywiście pokusy bywają ale tak jak to ktoś kiedyś powiedział: „to wszystko jest w Twojej głowie”.

Jeśli nadal zastanawiasz się czy warto się tak poświęcać, czy warto ciężko ćwiczyć aż 90 dni, odrzucić wszystkie te przyjemności (papieroski, piwko, tłuste i słodkie jedzonko) to powiem ci WARTO !!! Mam prawie 40 lat a czuję się jak 20 lat temu, kiedy człowiek wstawał z łóżka bez bólu, narzekania i marudzenia. Jedyny minus tego całego tego procesu odchudzania to konieczność zmiany garderoby :). Wszystkie spodnie są na mnie za duże, dobrze że są dresy które można regulować :), za to koszule, w których pracuję leżą teraz idealnie i nie muszę już zasłaniać wielkiego brzucha marynarką, co sprawia że czuję się pewniej, a to niezmiernie ważne w mojej pracy. To co cieszy mnie najbardziej to, to że pokazałem sam sobie i nie wielu, wielu innym osobom, że potrafię być konsekwentny w działaniu. Wielu z nich jeszcze mnie nie widziało przez ostatnie 90 dni więc będzie to dla nich małe zaskoczenie i nie ukrywam małe połechtanie mojego EGO :).

Czy jestem zadowolony z tego co osiągnąłem ? – Ogólnie TAK, chodź jeśli chodzi o sylwetkę, mięśnie to powiem, że szału nie ma. Zdaję sobie sprawę, że P90X to nie trening stricte siłowy, a efekty które widzimy na filmikach z transformacji na YouTube są efektami ciężkiej pracy, niejednokrotnie nie po jednej a po kilku rundach z P90X. To z czego na pewno się cieszę to, że udało mi się zrzucić 13 kg tłuszczu, zmniejszyć obwód pasa o 13 cm, dodać kilka cm w obwodzie klatki piersiowej, bicepsów a reszta czyli np. kaloryfer pojawi się z czasem 🙂 Mam świadomość tego, że nie mam 20 lat i efekty w moim przypadku pojawią się później niż u nastolatków, ale to mi nie przeszkadza. Lepiej robić coś i cierpliwie czekać na efekty niż nie robić nic i marudzić: ” już jestem na to za stary” …

Czy według Was powinienem być zadowolony ? – Oceńcie sami na Foto Transformacja.

Podsumowując, jeśli masz kilka kilogramów za dużo, chcesz poprawić swoje samopoczucie, wygląd – rusz dupę i zacznij działać. Ja przechodzę na następny poziom jakim jest trening Body Beast i zapraszam Was do komentowania moich poczynań. Doping i motywacja z Waszej strony mile widziana.

Jeśli masz jakieś pytanie, wal śmiało w komentarzach – na pewno Ci odpowiem !

Poniżej tabelka w której znajdują się moje comiesięczne wyniki mierzenia/ważenia:

DZIEŃ 1 DZIEŃ 30 DZIEŃ 60 DZIEŃ 90 RÓŻNICE
WAGA 100 93 90,5 87 -13
KLATKA PIERSIOWA 114 117 117 116 2
PRAWE PRZEDRAMIĘ 34 34 35 35 1
LEWE PRZEDRAMIĘ 33 33 35 35 2
PRAWY BICEPS 37 38 38 38 1
LEWY BICEPS 36 37 38 38 2
PAS 106 100 94 93 -13
PRAWE UDO 63 63 59 59 -4
LEWE UDO 63 63 59 59 -4
PRAWA ŁYDKA 42 42 40 40 -2
LEWA ŁYDKA 42 42 40 40 -2
Skomentuj

