2013.11.07 – Dzień 87 – Wolne

Posted: 7 listopada 2013 in P90X Classic - Etap III

Wróciłem z pracy i dziś nie robiłem treningu bo miałem kilka spraw do załatwienia.

Plan na kolejne dni wygląda tak:

  1. Back and Biceps
  2. Kenpo
  3. Chest, Shoulders and Triceps, Ab Ripper X

Na tym kończę przygodę z P90X Classic 🙂 Jak pewnie zauważyliście nie wstawiałem ostatnio zdjęć a to dlatego, że nie robiłem zbyt wiele treningów więc jako takich efektów (nowych) nie ma 😦 Wstawię fotki w poniedziałek na zakończenie programu P90X.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 200 g, migdały 10 szt.
  • 16:00 – Obiad: Makaron durum 60 g, pierś z kurczaka 260 g, sałata lodowa 60 g, jogurt 40 g.
  • 19:00 – Kolacja 1: Bułka z dynią 80 g, jajko na twardo, majonez lekki Hellmans 10 g, migdały 15 szt.
  • 22:00 – Kolacja 2: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 5% 200 g, szynka podhalańska 50 g.
  • 23:30 – Banan.
  • Podsumowanie: T 50, W 212, B 155, Kcal 1891 – wykorzystałem 95% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś wolne.

Napiszę kilka słów co ostatnio u mnie:

  • Jeśli chodzi o treningi to trochę zwolniłem; brak czasu (praca) i nie będę udawał – znudzenie.
  • Co do diety staram się jak mogę, na wyjeździe jest gorzej ale staram się jeść zdrowo i trzymać się tych 2000 Kcal. Moja najlepsza waga 87,2 kg wzrosła nieco do 88 kg i tak się na razie utrzymuje. Moje spożycie kaloryczne przez ostatni tydzień to średnio 2200 Kcal, jednak pracując moje zapotrzebowanie wzrosło.
  • Na razie to tyle, jeszcze 3 dni – 3 treningi i koniec P90X.
  • Później zrobię z tydzień przerwy i zaczynam walkę z Body Beast, zwiększając Kcal do … jeszcze nie wiem, ale dam znać 🙂

 

Skomentuj

