2013.10.31 – Dzień 78 – Back and Biceps

Posted: 31 października 2013 in P90X Classic - Etap III

W końcu dzień wolny od pracy 🙂 zatem dziś zrobię Back and Biceps.

Nowe fotki zrobię i wstawię w poniedziałek bo od ostatnich fotek zrobiłem niewiele treningów więc nie miałoby to sensu.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 200 g, szynka z kurczaka 18 g.
  • 14:00 – Trening: Back and Biceps.
  • 16:30 – Obiad: Makaron durum 90 g, mięso z indyka 250 g, ogórek kiszony 85 g.
  • 20:00 – Kolacja 1: Omlet z białek 150 g, pomidor 130 g, szynka z kurczaka 56 g, bułka z dynią.
  • 21:30 – Kolacja 2: Ser wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 50, W 280, B 160, Kcal 2183 – wykorzystałem 109% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Back and Biceps. To już przedostatni trening na bicepsik 🙂 ale nie ma się co martwić już niedługo zaczynamy Body Beast a tam będzie dużo, DUŻOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooo treningów na bicki 🙂
  • Dziś poszło całkiem dobrze, nadal ćwiczyłem na większych ciężarach tak jak ostatnio. Miałem robić dziś brzuszki ale odpuściłem bo poczułem lekki ból w krzyżu. Do tej pory taki ból oznaczał początek problemu tzn najczęściej wyginało mnie na bok i w tej pozycji potrafiło mnie trzymać ponad tydzień a do tego bolało jak cholera dlatego wolałem odpuścić.

 

Skomentuj

