2013.10.28 – Dzień 77 – Chest, Shoulders & Triceps + Ab Ripper X

Posted: 28 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Witam ponownie po 3 dniach przerwy. Niestety tylko jeden dzień na trening a od jutra kolejne dwa dni w pracy. Ćwiczeń nie mam jak robić ale dietę trzymam jak tylko mogę. Przyznaję, nie jadłem tak super zdrowo, bo musiałem jeść to co mi podano czyli z tych niezdrowych posiłków: porcja frytek do obiadu i mięsko z sosem, kalorii wyszło więcej ale dzisiejsza waga 87,9 kg więc nie ma źle ale im dalej tym wolniej ta waga spada a chciałbym do końca programu zejść do 85 kg.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 200 g, 1 jajko na twardo, majonez lekki Helmans 10 g, szynka z kurczaka 36 g.
  • 14:00 – Trening: Chest, Shoulders & Triceps + Ab Ripper X.
  • 16:00 – Obiad: Makaron durum 80 g, pierś z kurczaka 250 g, ogórek kiszony 90 g.
  • 18:00 – Migdały 20 szt.
  • 20:00 – Bułka z dynią, pieczarki 40 g, jajecznica 150 g, mleko 1,5% 200 ml, szynka z kurczaka 35 g.
  • Podsumowanie: T 79, W 188, B 170, Kcal 2122 – wykorzystałem 106% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Chest, Shoulders & Triceps + Ab Ripper X. Żeby dużo nie marudzić napiszę tylko ” jak ja nie na widzę robienia tych cholernych pompek !!!

 

Skomentuj

