2013.10.24 – Dzień 76 – Back and Biceps

Posted: 24 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Dziś czwartek. Po dwóch dniach przerwy (praca) kolejny trening, dziś ulubione „bicki”. Wstawiłem nowe fotki i filmik, więc zapraszam do oglądania i komentowania na „Foto transformacja„.

Dieta
  • 10:30 – Trening: Back and Biceps.
  • 12:30 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 200 g, 2 jajka sadzone, szynka z kurczaka 35 g.
  • 16:00 – Obiad: Makaron Durum 90 g, indyk 250 g, ogórek kiszony 90 g.
  • 18:00 – Banan.
  • 22:30 – Kolacja 1: 3 parówki Bobaski 90 g, bułka z dynią, ser wiejski 5% 300 g, pieczarki 100 g.
  • Podsumowanie: T 68, W 218, B 169, Kcal 2144 – wykorzystałem 107% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Back and Biceps. Muszę się pochwalić, że dzisiejszy trening (mój ulubiony) poszedł wyjątkowo dobrze. Jak pamiętacie ostatnio narzekałem na ból barku od samego początku treningu a dziś o dziwo ból był minimalny więc postanowiłem zwiększyć obciążenie. Prawie przy każdym ćwiczeniu zwiększyłem obciążenie o 2kg na rękę co przy podnoszeniu 2 hantli daje + 4kg. Oczywiście przy kilku ćwiczeniach musiałem zmniejszyć ilość powtórzeń bo Terminatorem nie jestem (jeszcze :)) ale co dziwne przy kilku ćwiczeniach udało się zrobić więcej powtórzeń niż ostatnio.

 

Skomentuj

