2013.10.19 – Dzień 73 – Shoulders and Arms + Ab Ripper X

Posted: 19 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Dziś sobota i Shoulders and Arms + Ab Ripper X później urodziny brachola …

Dieta
  • 11:00 – Śniadanie: Chleb żytni 60 g, ser wiejski 5% 240 g, szynka z kurczaka 70 g.
  • 12:00 – Trening: Shoulders and Arms + Ab Ripper X.
  • 16:00 – Obiad: Makaron Durum 80 g, pierś z kurczaka 200 g, sałata pekińska, z pomidorem i jogurtem.
  • 17:00 – 22:00 – Szczupak 200 g, skrzydełka z kurczaka 2 szt, pół kabanosa, chleb żytni 80 g, drink; wódka 50 ml + Zbyszko 3 cytryny 300 ml, sernik 100 g.
  • Podsumowanie: T 83, W 271, B 181, Kcal 2676 – wykorzystałem 134% z 2000 Kcal
  • Niestety czasem trzeba przegiąć i dziś jest taki właśnie taki dzień – urodziny brata, na których zjadłem jak widać wiele „dziwnych rzeczy :)”. Jutro będziemy zbijać kalorie.

Trening
  • Dziś Shoulders and Arms + Ab Ripper X. Ciężko dzisiaj było, od samego początku strasznie bolał mnie mój bark. Po każdym ćwiczeniu odczuwałem straszne pieczenie ale jakoś dałem radę do końca walcząc z bólem. Zaczynam się bać , co to będzie przy Body Beast – pożyjemy zobaczymy. Brzuszki całkiem spoko. Po treningu poszedłem na te urodziny, gdzie nawpieprzałem się jak świnka.

Skomentuj

