2013.10.17 – Dzień 71 – Chest and Back + Ab Ripper X

Posted: 17 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Witam ponownie po dwóch dniach nieobecności (byłem w pracy). Trochę ciężko było z czasem dlatego jadłem trochę inaczej niż w domu; inne pory, inne porcje i ostatni posiłek jedzony ok 23:00 to spory obiad. Podliczając Kcal wychodziło ok 2000 więc jest OK 🙂 co też potwierdziła dziś moja waga wskazując mi 88,2 kg !

Dieta
  • 10:00 – Trening: Chest and Back + Ab Ripper X.
  • 12:00 – Śniadanie: Chleb żytni 80 g, 2 jajka sadzone, majonez Hellmans lekki 12 g, szynka podkarpacka 50 g, pomidor 65 g, ser wiejski 5% 260 g.
  • 17:00 – Obiad: Ryż biały 100 g, pierś z kurczaka 280 g, pieczarki 100 g, makaron durum 10 g, sałata lodowa 115 g, jogurt 1,5% 100 g.
  • 22:30 – Kolacja: Chleb żytni 90 g, omlet; 1 jajko + 2 białka, pieczarki 100 g, szynka z kurczaka 50g, pomidor 50 g, ser wiejski 5% 150 g.
  • Podsumowanie: T 73, W 154, B 203, Kcal 2099 – wykorzystałem 105% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Chest and Back + Ab Ripper X. Po kilku dniach bez Tonego dziś w końcu mogłem wskoczyć w rytm. Poszło całkiem dobrze, pompki za którymi jak wiecie nie przepadam robiłem tyle ile mogłem, chodź do tego co robi Tony to mi nadal bardzo daleko. Brzuszki nadal robię całkiem sprawnie. Jestem dziś jeszcze trochę zmęczony po pracy, jutro Plyometrics więc trzeba zbierać siły 🙂

Nowe fotki i filmik dostępne na stronie Foto Transformacja zapraszam do komentowania wpisów.

Skomentuj

