2013.10.13 – Dzień 70 – Znowu leń :(

Posted: 13 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Niedziela, słoneczko świeci, śniadanko zjedzone, teraz trochę poleniuchuję, później zrobię obiadek. Dziś będzie króliczek z Lidla 🙂 Polecam bo mięsko jest pyszne, najlepiej pasowały by do niego kluseczki i buraczki ale kluseczki to raczej Kalorie a buraczków nie mam więc będzie improwizacja ale i tak będzie smaczne 🙂 coś w ten deseń:

królik

Dieta
  • 10:30 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, jajecznica: 3 jaj 150 g, pieczarki 50 g, szynka podhalańska 30 g.
  • 00:00 – Trening: Wolne.
  • 15:30 – Obiad: Ziemniaki 200 g, królik 250 g, sałatka 150 g, cola light 200 ml.
  • 20:00 – Kolacja 1: Bułka z dynią, szynka podhalańska 30 g, ser gouda 22 g, kakao 200 ml.
  • 21:30 – Migdały 20 szt.
  • 23:30 – Kolacja 2: Bułka z dynią, szynka podhalańska 30 g, ser wiejski 5% 290 g.
  • Podsumowanie: T 78, W 191, B 154, Kcal 2043 – wykorzystałem 102% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś miał być Legs and Back + Ab Ripper X ale dostałem lenia po obiedzie i usnąłem, później już mi się nie chciało. Jestem na siebie trochę zły tym bardziej, że jutro muszę wcześnie rano jechać ok 300 km w jedną stronę na rozmowę o pracę, więc wrócę pewnie też zmachany. Postaram się jednak nie dać zmęczeniu i zrobić trening, szkoda by było na koniec programu odpuszczać a potem marudzić, że program nie działa 🙂

 

Skomentuj

