2013.10.12 – Dzień 69 – Back and Biceps

Posted: 12 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Miało być ładnie, chciałem pójść na działkę dokończyć grabienie, niestety pogoda się psuje więc pozostaje siedzieć w domu. Dziś nowa bajeczka z córcią – KRUDOWIE. Polecam bo jest świetna, cały czas się śmiejemy 🙂

Dieta
  • 09:30 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, jajecznica: 2 jajka + 1 białko, pieczarki 50 g, szynka podhalańska 40 g, mleko 1,5% 200 ml.
  • 11:00 – Trening: Back and Biceps.
  • 13:00 – Banan, migdały 10 szt.
  • 15:30 – Obiad: Makaron (durum) 70 g, kapusta pekińska 190 g, pstrąg 165 g.
  • 18:00 – Podwieczorek: 3 bułki drożdżowe na parze (buchty) 210 g, jogurt jagodowy Jogobella 150 g.
  • 22:00 – Kolacja: Bułka z dynią, ser wiejski 5% 210 g, szynka podhalańska 25 g.
  • Podsumowanie: T 63, W 305, B 150, Kcal 2371 – wykorzystałem 119% z 2000 Kcal
  • Tak, tak wiem … przegiąłem 😦 ale nie mogłem się opanować i nie zjeść pysznych kluseczek na parze z jogurtem mniam mniam. Tyle, że to mniam mniam miało łącznie 627 Kcal a że zjadłem to ok 18 to nie dałbym rady wytrzymać do rana, dlatego zjadłem jeszcze kolację. no nic nie ma co płakać, waga jutro i tak zweryfikuje moje dzisiejsze poczynania kulinarne 🙂 poza tym wielokrotnie słyszałem, że wskazane jest od czasu do czasu zjeść nieco więcej, żeby pobudzić metabolizm.

 

Trening
  • Dziś Back and Biceps. Jak zwykle trening wyśmienity, tyle że dziś miałem nieco mniej sił. Nie wiem czy to wina dwudniowego wolnego, czy wręcz przeciwnie, przetrenowanie. Jak wiecie biceps robię dość często – bo lubię 🙂 Jutro miało być wolne ale odrabiam wczorajszy trening na nogi, plecy i brzuszki.

 

Skomentuj

