2013.10.09 – Dzień 66 – Ab Ripper X + Back and Biceps

Posted: 9 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Fajne słoneczko więc wybrałem się z bratem (wędkarzem) na łódeczkę połowić. Pochwalę się, że miałem branie (szczupak) i to duży, ale się zerwał jak ściągałem żyłkę, szkoda bo zjadłbym go na obiadek 🙂 Ja tam się nie znam ani na rybach ani na wędkowaniu ale zdaniem fachowca (brat) ten szczupak był naprawdę spory.

Dieta
  • 11:00 – Śniadanie: 2 jajka na twardo, marchewka 120 g.
  • 14:30 – Trening – Ab Ripper X + Back and Biceps.
  • 16:00 – Obiad: Makaron Durum 90 g, gulasz z indyka 260 g, surówka z kapusty kiszonej 160 g, cola free 200 ml.
  • 21:00 – Kolacja: Jajecznica z 3 jajek, bułka z dynią, ser wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 56 , W 144, B 117, Kcal 1535 – wykorzystałem 77% z 2000 Kcal
  • Jak widać dziś Kalorii sporo mniej, ale jakoś do obiadu zjadłem tylko troszkę a później obiad trzymał mnie długo a po kolacji też byłem już pełny, więc nie będę w siebie wpychał na siłę.

 

Trening
  • Dziś Ab Ripper X + Back and Biceps. Przy bicepsie miałem mały problem z lewą ręką i nie był to mój problem z barkiem ale na łączeniu bicepsa z barkiem tak mnie coś bolało zwłaszcza przy większych ciężarach, że cały trening robiłem z grymasem na twarzy. Tak czy inaczej kolejny dzień zaliczony i jak pokazuje kalendarz, pozostało zaledwie 25 dni do końca P90X. Z jednej strony mnie to cieszy, że w końcu koniec, z drugiej będzie mi brakować Tonego. Ale nie ma co narzekać przecież zawsze można „wskoczyć”  na P90X2 niedługo na P90X3, lub wrócić do poczciwego P90X Classic :), pamiętajmy że istnieją również hybrydy.

 

Skomentuj

