2013.10.08 – Dzień 65 – Działkowicz roku :)

Posted: 8 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Zapowiada się słoneczny wtorek, pogoda idealna, żeby wypocić kilka kalorii.

Dieta
  • 09:30 – Śniadanie: Ser wiejski 5% 250 g, pół bułki z dynią.
  • 15:00 – Jabłko.
  • 17:30 – Obiad: Makaron (durum) 100 g, gulasz z indyka 260 g, surówka z kiszonej kapusty 150 g, cola free.
  • 21:00 – Kolacja 1: Jajecznica z 3 jaj  g, szynka z kurczaka 50 g, pieczarki 100 g, szczypiorek 20 g, bułka z dynią 80 g, ketchup pikantny Pudliszki 30 g.
  • Podsumowanie: T 65, W 218, B 137, Kcal 1985 – wykorzystałem 99% z 2000 Kcal
  • Przy dzisiejszym porannym ważeniu waga z uśmiechem na skali 🙂 pokazała kolejne 200 g mniej czyli 89,6 kg.

 

Trening
  • Dziś miał być Plyometrics, ale że pogoda była tak fajna to zabrałem córunię ze szkoły i pojechaliśmy sobie na rowerach na działkę. Ostatni raz byłem tam ponad dwa miesiące temu dlatego trzeba było się wziąć za koszenie. Jak zawsze, gdy trawa jest wysoka a kosiarka ledwo daje radę musi to trochę trwać. Dziś wyszło:
  1. Koszenie  – 2 godziny – kalkulator internetowy pokazuje, że spaliłem => 712 Kcal
  2. Grabienie – 1 godzina – kalkulator internetowy pokazuje, że spaliłem => 380 Kcal

 

kosiarka

  • Tak więc spalonych kalorii wychodzi dużo więcej niż na treningu 🙂 a więc dzień całkiem udany jeśli chodzi o odchudzanie. Po powrocie z działki, przed kąpielą wskoczyłem na wagę a tu kolejna niespodzianka; waga pokazała 89, 1 kg 🙂 Nic tylko kosić i grabić ha ha ha.

 

Skomentuj

