2013.10.07 – Dzień 64 – Chest, Shoulders and Triceps + Ab Ripper X

Posted: 7 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Ponad dwa miesiące ciężkich treningów 🙂 ale było warto. Stanąłem rano na wadze a ta pokazała 89,8 kg to oznacza, że udało mi się zrzucić magiczne 10 kg !!! hura

Kolejny poniedziałek więc zapraszam na nowe fotki (zaraz wstawię), oraz filmik na stronie Foto transformacja.

Dieta
  • 09:00 –Śniadanie: Banan.
  • 16:30: Obiad: Makaron (durum) 100 g, buraki 120 g, pierś z kurczaka 180 g, pieczarki 100 g, ser gouda 15 g, oliwa z oliwek 3 g, ogórek konserwowy 15 g.
  • 19:30 – Trening: Chest, Shoulders and Triceps + Ab Ripper X.
  • Kolacja 1: Naleśniki 2 szt. z sałatką grecką, ogórek konserwowy, pieczarki, cola free 200 ml, migdały 20 szt.
  • Podsumowanie: T 66, W 195, B 118, Kcal 1826 – wykorzystałem 91% z 2000 Kcal
  • Jak widzicie liczba posiłków spadła, za to są one dość obfite. Jakoś mój organizm woli takie rozwiązanie, tym bardziej, że ja rano nie lubię jeść i tylko rano mogę „zaoszczędzić” trochę Kcal. Wieczorem muszę jeść bo nie zasnę 🙂

Trening
  • Dziś Chest, Shoulders and Triceps + Ab Ripper X. Dziś trening wyjątkowo późno ale to nie ważne. Jak widzicie w opisie Ab Ripper X jest jako pierwszy, tak dziś wróciłem do pierwotnej formy; najpierw brzuszki a później trening zasadniczy. Chciałem sprawdzić jak mi pójdzie. Mimo późnej godziny i tej zamiany, poszło bardzo dobrze. Brzuszki robiłem bez większego wysiłku więc kolejność jak widać na tym etapie nie ma większego znaczenia. Miałem za to mały problem z pompkami a mianowicie nie żeby bolały mnie ręce ale zwyczajnie brakowało mi sił na kolejne powtórzenie, może te ręce są trochę przetrenowane … to całkiem możliwe bo często robię biceps, sam nie wiem. No nic, będzie lepiej a dziś czeszę się, że w końcu po wielu, wielu latach waga pokazał 8 z przodu 🙂 Można ? MOŻNA !!!

 

Skomentuj

