2013.10.04 – Dzień 61 – Ab Ripper X + Legs and Back

Posted: 4 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Kolejny słoneczny dzień, tym razem piątek.

Dieta
  • 10:00 – Trening: Ab Ripper X + Legs and Back.
  • 11:30 – Śniadanie: Ser wiejski 5% 130 g, szynka z kurczaka 30 g.
  • 16:00 – Obiad: Ryż biały ugotowany 300 g, pierś z kaczki 170 g, buraczki 150 g, pepsi max 200 ml.
  • 19:00 – Kolacja 1: Omlet; 1 jajko, 2 białka, chleb żytnio – pszenny 100 g, szynka z kurczaka 50 g, cebula 40 g, pomidor 140 g, ketchup 30 g.
  • 22:00 – Kolacja 2: Ser wiejski 5% 250 g, szynka z kurczaka 50 g.
  • Podsumowanie: T 45, W 260, B 126, Kcal 1930 – wykorzystałem 97% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Ab Ripper X + Legs and Back. O brzuszkach już nie będę pisał bo tu nic na razie się nie zmienia – jest OK. Nogi to już inny temat. To co na pewno zauważyłem po tych 60 dniach z P90X to, to że nogi są chudsze i bardziej umięśnione z czego jestem oczywiście bardzo zadowolony tym bardziej, że są one też dużo mocniejsze niż na początku. Widzę to choćby po kilku ćwiczeniach, których na początku w ogóle nie umiałem zrobić np: to gdzie opieramy się o ścianę i unosimy jedną z nóg, to był horror a teraz luzik :).  Oczywiście żartuję z tym luzikiem ale jest o niebo lepiej. Do jutra …

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s