2013.10.02 – Dzień 59 – Ab Ripper X + Shoulders and Arms

Posted: 2 października 2013 in P90X Classic - Etap III

Środa – dziś robimy ramiona.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Jabłko.
  • 11:30 – Trening: Ab Ripper X + Shoulders and Arms.
  • 15:30 – Obiad: Makaron Lubella pełne ziarno 90 g, gulasz z indyka + dodatki 330 g, surówka z kiszonej kapusty 120 g.
  • 19:00 – Kolacja 1: Jajecznica z 3 jajek 110 g, chleb biały 110 g, szynka z kurczaka 55 g.
  • 22:00 – Kolacja 2: Ser wiejski 5% 250 g, szynka z kurczaka 50 g.
  • Podsumowanie: T 55, W 167, B 152, Kcal 1794 – wykorzystałem 90% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Ab Ripper X + Shoulders and Arms. Brzuszki już standardowo robię całkiem sprawnie. Trening Shoulders and Arms jak zwykle daje nieźle w kość. Ręce a zwłaszcza ramiona (moja pięta achillesowa – obojczyk) strasznie bolą na tym treningu. Myślę, że teraz już nie będę kombinował ale jeśli Ty dopiero zaczynasz to polecam Ci robić ten trening na ławeczce. Bez niej jednak ciało kołysze się i ręce latają w każdą stronę, ćwiczenia są robione mało techniczne. To są oczywiście moje odczucia i każdy jak będzie robił ten trening sam zobaczy czy miałem rację. Na pewno ławeczka pomoże ustabilizować ciało i dzięki temu ćwiczenia będą lepiej wykonywane. Podglądając treningi Body Beast, tam ławeczka to standard i tak powinno być. Jak to mówią nie liczy się ilość ale jakość 🙂

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s