Archiwum dla Październik, 2013

To podróż ma znaczenie

Posted: 31 października 2013 in Motywacja - Inspiracja

W końcu dzień wolny od pracy 🙂 zatem dziś zrobię Back and Biceps.

Nowe fotki zrobię i wstawię w poniedziałek bo od ostatnich fotek zrobiłem niewiele treningów więc nie miałoby to sensu.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 200 g, szynka z kurczaka 18 g.
  • 14:00 – Trening: Back and Biceps.
  • 16:30 – Obiad: Makaron durum 90 g, mięso z indyka 250 g, ogórek kiszony 85 g.
  • 20:00 – Kolacja 1: Omlet z białek 150 g, pomidor 130 g, szynka z kurczaka 56 g, bułka z dynią.
  • 21:30 – Kolacja 2: Ser wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 50, W 280, B 160, Kcal 2183 – wykorzystałem 109% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Back and Biceps. To już przedostatni trening na bicepsik 🙂 ale nie ma się co martwić już niedługo zaczynamy Body Beast a tam będzie dużo, DUŻOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooo treningów na bicki 🙂
  • Dziś poszło całkiem dobrze, nadal ćwiczyłem na większych ciężarach tak jak ostatnio. Miałem robić dziś brzuszki ale odpuściłem bo poczułem lekki ból w krzyżu. Do tej pory taki ból oznaczał początek problemu tzn najczęściej wyginało mnie na bok i w tej pozycji potrafiło mnie trzymać ponad tydzień a do tego bolało jak cholera dlatego wolałem odpuścić.

 

Witam ponownie po 3 dniach przerwy. Niestety tylko jeden dzień na trening a od jutra kolejne dwa dni w pracy. Ćwiczeń nie mam jak robić ale dietę trzymam jak tylko mogę. Przyznaję, nie jadłem tak super zdrowo, bo musiałem jeść to co mi podano czyli z tych niezdrowych posiłków: porcja frytek do obiadu i mięsko z sosem, kalorii wyszło więcej ale dzisiejsza waga 87,9 kg więc nie ma źle ale im dalej tym wolniej ta waga spada a chciałbym do końca programu zejść do 85 kg.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 200 g, 1 jajko na twardo, majonez lekki Helmans 10 g, szynka z kurczaka 36 g.
  • 14:00 – Trening: Chest, Shoulders & Triceps + Ab Ripper X.
  • 16:00 – Obiad: Makaron durum 80 g, pierś z kurczaka 250 g, ogórek kiszony 90 g.
  • 18:00 – Migdały 20 szt.
  • 20:00 – Bułka z dynią, pieczarki 40 g, jajecznica 150 g, mleko 1,5% 200 ml, szynka z kurczaka 35 g.
  • Podsumowanie: T 79, W 188, B 170, Kcal 2122 – wykorzystałem 106% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Chest, Shoulders & Triceps + Ab Ripper X. Żeby dużo nie marudzić napiszę tylko ” jak ja nie na widzę robienia tych cholernych pompek !!!

 

Dziś czwartek. Po dwóch dniach przerwy (praca) kolejny trening, dziś ulubione „bicki”. Wstawiłem nowe fotki i filmik, więc zapraszam do oglądania i komentowania na „Foto transformacja„.

Dieta
  • 10:30 – Trening: Back and Biceps.
  • 12:30 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 200 g, 2 jajka sadzone, szynka z kurczaka 35 g.
  • 16:00 – Obiad: Makaron Durum 90 g, indyk 250 g, ogórek kiszony 90 g.
  • 18:00 – Banan.
  • 22:30 – Kolacja 1: 3 parówki Bobaski 90 g, bułka z dynią, ser wiejski 5% 300 g, pieczarki 100 g.
  • Podsumowanie: T 68, W 218, B 169, Kcal 2144 – wykorzystałem 107% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Back and Biceps. Muszę się pochwalić, że dzisiejszy trening (mój ulubiony) poszedł wyjątkowo dobrze. Jak pamiętacie ostatnio narzekałem na ból barku od samego początku treningu a dziś o dziwo ból był minimalny więc postanowiłem zwiększyć obciążenie. Prawie przy każdym ćwiczeniu zwiększyłem obciążenie o 2kg na rękę co przy podnoszeniu 2 hantli daje + 4kg. Oczywiście przy kilku ćwiczeniach musiałem zmniejszyć ilość powtórzeń bo Terminatorem nie jestem (jeszcze :)) ale co dziwne przy kilku ćwiczeniach udało się zrobić więcej powtórzeń niż ostatnio.

 

Dziś poniedziałek i będę robił nóżki 🙂

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 5% 250 g, szynka podhalańska 20 g, mleko 1,5% 200 ml.
  • 12:00 – Migdały 10 szt.
  • 15:30 – Obiad: Makaron Durum 80 g, sałata lodowa 100 g, jogurt naturalny 50 g, pstrąg 150 g.
  • 17:00 – Banan.
  • 18:00 – Trening: Legs and Back.
  • 22:00 – Kolacja 1: Bułka z dynią, pierś z kurczaka 50 g, jajecznica z 3 jaj 140 g, szynka z kurczaka 60 g, pieczarki 50g.
  • Podsumowanie: T 48, W 187, B 139, Kcal 1727 – wykorzystałem 86% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Legs and Back. Powiem szczerze, że nie wiem co się dziś stało ale trening zrobiłem na totalne „odwal się”. Nogi miałem słabe jakbym wcześniej biegał 20 km, czułem przez to totalne znudzenie. W wolne dni będę jednak robił treningi w godzinach porannych, bo jak widzę wieczorem mam strasznego lenia. Nie dość, że mi się nie chciało to nie miałem siły wykonać kilku ćwiczeń min. tych pod ścianą.
  • Jutro i pojutrze pracuję, więc treningu i wpisów nie będzie.
  • Zdjęcia zapomniałem dziś zrobić więc wstawię jak tylko znajdę chwilę na to.

 

Dziś niedziela, miało być Kenpo ale … mi się nie chce, więc wolne.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Bułka z dynią 80 g, ser wiejski 5% 150 g, szynka z kurczaka 20 g, 1 jajka sadzone.
  • 15:00 – Obiad: Ziemniaki 200 g, pierś z kurczaka 200 g, sałata pekińska, z pomidorem i jogurtem 200 g.
  • 18:00 – Kolacja 1: Bułka z dynią, pierś z kurczaka 50 g, ser wiejski 5% 200g.
  • 19:00 – Trening: Kenpo.
  • 21:00 – Kolacja 2: Omlet; białko 110 g, bułka z dynią, pieczarki 100 g, kalarepa 200 g.
  • Podsumowanie: T 50, W 216, B 165, Kcal 1925 – wykorzystałem 96% z 2000 Kcal
Trening
  • Dziś Kenpo – nawet udało mi się dziś spocić :). Jutro robię nogi potem znowu 2 dni przerwy bo praca. Strasznie mi się „rozwalił” ten 3 miesiąc z P90X, ale nic nie ważne jak ważne żeby ukończyć i zabrać się za kolejny program. Pozdrawiam i nadal czekam na Wasze komentarze.