2013.09.30 – Dzień 57 – Ab Ripper X + Chest and Back

Posted: 30 września 2013 in P90X Classic - Etap III

round 3

Kolejny poniedziałek, czym się różni od innych ? to pierwszy poniedziałek III etapu :). To co się zmieni to sposób spożywania makroskładników:

  • Tłuszcz – 20%
  • Węglowodany – 60%
  • Białko – 20%

W sumie to nigdy tego nie liczyłem, jem od początku tak samo chodź w pierwszym etapie starałem się po prostu jeść jak najwięcej białka i tyle. III etap ma dać podobno najlepsze rezultaty z uwagi na zwiększoną ilość węglowodanów, które jak wiadomo dają nam energii dzięki czemu będziemy mogli ćwiczyć wydajniej. Zmniejszam również ilość kalorii z 2300 na 2000 Kcal/dzień do zbicia wagi na 85 kg. Tak więc mam jeszcze miesiąc aby zbić 5,5 kg. Zobaczymy jak to będzie, chodź już dawno przestałem traktować P90X jako program, po którym będę wyglądał jak kulturysta, to raczej program odchudzający, poprawiający kondycję i trochę sylwetkę (w moim przypadku). Jest też dla mnie świetnym programem przygotowującym do Body Beast, gdzie już mam nadzieję sylwetka zacznie się zmieniać, oczywiście na PLUS :).

Na III etap przygotowałem kolejne modyfikacje w treningach, tak jak poprzednio dni z jogą pozamieniałem na siłowe i ostatni tydzień, gdzie było dużo odpoczynku, rozciągania itp. zmieniłem na ćwiczenia w większości siłowe a wygląda to tak:

  • kolor czerwony – oznacza dni wolne
  • kolor zielony – to zmiany jakie wprowadziłem zamiast oryginalnego treningu w danym dniu

3 etapKliknij aby powiększyć.

Etap III – rozpoczęty !!!

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie: Banan, marchewka 120 g.
  • 14:00 – Trening: Ab Ripper X + Chest and Back.
  • 15:30 – Obiad: Ziemniaki 200 g, pierś z kurczaka 180 g, sałata lodowa 70 g, cebula 20 g, papryka czerwona 80 g, jogurt naturalny 50 g, pieczarki 100 g.
  • 19:00 – Kolacja 1: Jajecznica; 2 jajka, 1 białko, cebula 40 g, pieczarki 50 g, szynka z kurczaka 50 g, bułka z dynią, orzechy laskowe 10 szt.
  • 22:00 – Kolacja 2: Ser wiejski 250 g, szynka z kurczaka 50 g.
  • Podsumowanie: T 40, W 150, B 127, Kcal 1420 – wykorzystałem 71% z 2000 Kcal

 

Trening
  • Dziś Ab Ripper X + Chest and Back. Po wczorajszym treningu na nogi dziś mam małe zakwasy ale nie ma co marudzić i trzeba walczyć dalej :). Dzisiaj poszło całkiem dobrze; brzuszki fajnie a później Chest and Back, którego już dawno nie robiłem. Trening, w którym robimy na przemian pompki i w moim przypadku ekspander. O ile jak już wcześniej pisałem za pompkami nie przepadam to dzisiaj zrobiłem ich nieco więcej niż poprzednio co mnie cieszy :).

 

Skomentuj

