2013.09.30 – Dzień 56 – Ab Ripper X + Back and Legs

Posted: 29 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Niedziela i dziś trening nóg, który odpuściłem wczoraj.

Dieta
  • 12:00 – Śniadanie: Bułka z dynią, 1 parówka.
  • 13:00 – Trening: Back and Legs.
  • 15:30 – Obiad: Ziemniaczki pieczone (ćwiartki) 200 g, jogurt 60 g, pierś z kurczaka 210 g, surówka z kiszonej kapusty 150 g, Cola 0 250 ml.
  • 16:00 – Orzechy laskowe 10 szt.
  • 20:00 – Kolacja: 1,5 bułki z dynią, pierś z kurczaka 180 g, surówka z kiszonej kapusty 60 g, ser gouda 40 g, ketchup 30 g.
  • 20:30 – Orzechy laskowe 20 szt.
  • Podsumowanie: T 64, W 200, B 137, Kcal 1896 – wykorzystałem 82% z 2000 Kcal
  • Jak widzicie zmieniłem nieco spożywanie posiłków i godziny treningów. Śniadania jem późno i mało, obiad jak zawsze spory, trzyma mnie wtedy do wieczora. Kolację zjadam ok 21, żeby już później nie jeść drugiej kolacji (staram się :)). Tym sposobem udaje mi się zejść poniżej 2000 Kcal/dzień, tak przynajmniej było przez ostatnie 2 dni i waga od razu poszła w dół: 400 g w pierwszy i 300 g w drugi dzień. Wiem, że śniadanie jest najważniejsze itd. ale nie robię żadnych głodówek, zmieniłem tylko nieco sposób żywienia i jak na razie to działa.

 

Trening
  • Dziś Back and Legs. Trening poszedł gładko i sprawnie. Nadal drążek zbiera kurz na szafie a ekspandery w ciągłym użyciu :). Nogi jak zawsze pieką zwłaszcza po końcowych ćwiczeniach, gdzie z hantlami podnosimy się na samych palcach. Świetne ćwiczenie – polecam.

 

Skomentuj

