2013.09.27 – Dzień 54 – Plyometrics

Posted: 27 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Dziś w miarę słoneczny piątek, w końcu bo już dość tego deszczu.

Dieta
  • 12:00 – Trening: Plyometrics.
  • 13:00 – Śniadanie 1: Ser wiejski 5% 100 g.
  • 14:40 – Delicje 1 szt. 🙂
  • 16:00 – Obiad – Ziemniaki 250 g, ogórek zielony 180 g, udko z kurczaka (bez skóry i kości) 200 g, jogurt 30 g, pepsi max 250 ml.
  • 19:00 – Kolacja 1: Omlet; 3 białka, papryka czerwona 40 g, szynka z kurczaka 60 g, bułka żytnia 100 g, papryka czerwona 40g.
  • 23:00 – Kolacja 2: Ser wiejski 5% 230 g, szynka z kurczaka 50 g, orzechy laskowe 10 szt.
  • Podsumowanie: T 54, W 156, B 140, Kcal 1667 – wykorzystałem 72% z 2300 Kcal
  • Wczoraj kalorii było za dużo dlatego dziś będzie mniej. Zauważyłem, że ostatnio waga nie spada, stoję w miejscu więc trzeba troszkę obniżyć dzienne spożycie i postanowiłem, że do końca II etapu dieta bez większych zmian a jeśli waga nie pójdzie w dół to od początku III etapu zmniejszę zapotrzebowanie kaloryczne z 2300 Kcal na 2000 Kcal/dzień. Będzie trochę ciężko ale muszę w końcu pozbyć się tego brzucha (oponka). Zalega tam jeszcze sporo tłuszczu, który głodny organizm mam nadzieję „pochłonie” 🙂

 

Trening
  • Dziś Plyometrics. O dziwo poszło całkiem sprawnie. Do 35 minuty trening na 100%, później trochę zwolniłem i w sumie już bez dłuższych przerw a z pominięciem kilku ćwiczeń takich jak ja to nazywam „gitarzysty” chyba wiecie o co chodzi 🙂 dotrwałem do końca. Tak jak na początku nienawidziłem tego treningu tak teraz do końca programu P90X na pewno żadnego nie opuszczę bo po pierwsze idzie mi już dużo lepiej (lepsza forma), a po drugie Plyometrics pozwala na znaczne zrzucenie wagi poprzez intensywny i męczący trening. Mówiąc wprost „nieźle daje w dupę” 🙂 i o to chodzi. Jutro w planach mam brzuszki i nogi a w niedzielę odpocznę.

 

Skomentuj

