2013.09.26 – Dzień 53 – Ab Ripper X + Shoulders and Arms

Posted: 26 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Znowu pogoda deszczowa … a dziś w planie (moim planie :)) Ab Ripper X + Shoulders and Arms.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Fasolka po bretońsku 300 g.
  • 11:30 – Trening: Ab Ripper X + Shoulders and Arms .
  • 13:00 – Banan.
  • 15:00 – Obiad: Makaron pełnoziarnisty Lubella 100 g (przed gotowaniem), pierś z indyka 250 g (przed smażeniem), surówka z kiszonej kapusty 150 g, Cola 0% 250 ml.
  • 18:00 – Kolacja 1: Ser wiejski 5% 280 g, szynka z kurczaka 50 g, orzechy laskowe 10 szt.
  • 21:00 – Kolacja 2: Naleśniki 2 szt: mąka kukurydziana 40 g, mleko 1,5% 200 ml, pierś z indyka 150 g, ser gouda 46 g, sałata lodowa 25 g, papryka czerwona 50 g, pepsi max 250 ml.
  • Podsumowanie: T 51, W 316, B 167, Kcal 2351 – wykorzystałem 102% z 2300 Kcal
  • Dziś trochę poleciałem z kaloriami. Na kolacji 2 – prawie 790 Kcal ale było warto. Już zapomniałem jak dobry jest taki ser żółty, roztopiony 🙂 mniam, mniam a kalorie przekroczone dziś o 51 więc nie ma tak źle. Jutro odpokutuję ha ha ha. Jak skończę P90X to pojadę do Pizza Hut na pizzę z podwójnym serem 🙂 taka nagroda za 3 miesiące wyrzeczeń.

 

pizza
Trening
  • Dziś Ab Ripper X + Shoulders and Arms. Jestem mile zaskoczony, że brzuszki idą mi teraz tak łatwo, porównując to jak było na początku. Oczywiście nie jest jeszcze idealnie i pewnie długo jeszcze nie będzie ale ja jestem zadowolony. Co do Shoulders and Arms to nie robiłem dawno tego treningu i już zapomniałem, że to trening bardzo zbliżony Back and Biceps, który robiłem wczoraj. Trochę przegiąłem tak dzień po dniu obciążać ręce tym bardziej, że ostatnio robię taki trening zamiast raz to dwa razy w tygodniu ale co tam. Dzisiejsze ćwiczenia były bardzo podobne do wczorajszych, bark niestety bolał od pierwszego ćwiczenia dlatego zmniejszyłem trochę obciążenia, żeby dotrwać do końca. Shoulders and Arms zaliczam do mojego kolejnego ulubionego treningu 🙂

 

Skomentuj

