2013.09.25 – Dzień 52 – Back and Biceps

Posted: 25 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Kolejny deszczowy dzień, tym razem środa ale to nic bo dziś … Back and Biceps !!!

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Banan.
  • 11:00 – Trening: Back and Biceps.
  • 13:00 – Orzechy laskowe 10 szt.
  • 16:00 – Obiad: Makaron pełnoziarnisty Lubella 80 g (przed ugotowaniem), pierś z indyka 220 g (przed smażeniem), surówka z kiszonej kapusty 150 g, pepsi max 250 ml.
  • 18:00: Kalarepa 330 g.
  • 20:00 – Kolacja: 3 jajka sadzone, szynka z kurczaka 30 g, 3 kromki chleba białego 100 g, ketchup 10 g.
  • Podsumowanie: T 50, W 209, B 97, Kcal 1644 – wykorzystałem 71% z 2300 Kcal

Trening
  • Dziś Back and Biceps. Wczorajszy dołek na razie minął, trening poszedł sprawnie w końcu to mój ulubiony trening :). Byłoby jeszcze lepiej, gdyby nie ten cholerny obojczyk, który czuję w każdym ćwiczeniu. No nic może jak nabiorę trochę mięśni w łapach i w barkach to będzie mi on mniej doskwierał, mam nadzieję.
  • Powoli docieramy do końca II etapu P90X, na pewno na koniec tego etapu zrobię pełne podsumowanie: waga, wymiary, fotki i jakiś opis z przebiegu tych czterech tygodni. Do końca jeszcze zostanie 5 tygodni III etapu i kolejne podsumowanie, tym razem już pełne z 3 miesięcy i co, pozostaje zamknąć temat P90X 🙂 Czas na poważniejsze wyzwanie jakim będzie Body Beast, którego już się doczekać nie mogę. Ławeczka już czeka aż zacznę po niej „skakać”, hantle będą „fruwały” w powietrzu :). Ciekaw jestem czy po zakończonym P90X będę już potrafił podciągać się na drążku czy też dalej w użyciu pozostaną ekspandery. W sumie to mi to nie przeszkadza, lubię te gumy a i w Body Beast są one używane więc spoko. Ok to tyle na dziś chyba, że jeszcze coś mi przyjdzie do głowy to dopiszę później. Narka !

Skomentuj

