2016.09.23 – Dzień 50 – Chest, Shoulders and Triceps

Posted: 23 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Poniedziałek i powinna być Yoga ale jak wiecie wprowadziłem trochę zmian na ten tydzień.

Dieta
  • 10:00 – Trening: Chest, Shoulders and Triceps.
  • 12:00 – Śniadanie 1: Ser wiejski 5% 250 g, cebula 25 g, szynka z kurczaka 50 g, bułka z dynia.
  • 15:00 – Kalarepa 160 g.
  • 16:00 – Obiad: Ryż biały 200 g (po ugotowaniu), 4 kotlety mielone z wołowiny 160 g, pieczarki 30 g, cebula 25 g, surówka z kiszonej kapusty 60 g, ogórek kiszony 60 g, pepsi max 250 ml.
  • 17:00 – Podwieczorek: Banan, nektarynka.
  • 18:00 – Migdały 20 szt.
  • 21:30 – Kolacja: 2 jajka sadzone, 2 parówki, 3 kromki białego chleba, ketchup, musztarda.
  • Podsumowanie: T86 , W 217, B 117, Kcal 2076 – wykorzystałem 90% z 2300 Kcal

 

Trening
  • Dziś Chest, Shoulders and Triceps. Jezuuuuuuuuuuuuuuuuuu jak ja nie lubię robić pompek ! Po prostu nienawidzę,

    robię ich kilka i umieram to aż dziwne, że mam aż tak słabe ręce. Tak czy inaczej trening skończyłem, ale jakoś tak się czuję „słabo”. Nie zmęczony ale znudzony. Coraz bardziej mnie ciągnie do Body Beast i ćwiczeń siłowych na ciężarach, ale spokojnie skończę P90X, nie poddam się chodź ćwiczenia powoli robią się trochę nudnawe.

Skomentuj

