2013.09.22 – Dzień 49 – Wolne

Posted: 22 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Niedziela … ogólne nudy, miał być wypad na działkę ale pogoda do dupy, więc siedzę w domu 😦

Dieta
  • 12:00 – Śniadanie 1: Gruszka, jajecznica z dwóch jaj, cebula 35 g, pieczarki 40 g, bułka z dynią, mleko 250 ml, migdały 10 szt.
  • 00:00 – Trening: Dzień wolny.
  • 15:00 – Obiad: Ziemniaki 210 g, pierś z indyka 170 g, surówka z kapusty kiszonej 100 g, cukinia z pieczarkami 180 g, pepsi max 250 ml.
  • 18:30 – Kolacja 1: Ser wiejski 5% 230 g, szynka z kurczaka 50 g.
  • 21:30 – Kolacja 2: Bułka z dynią, omlet; 2 białka + 1 jajko, pieczarki 50 g, cebula 30 g, szynka z kurczaka 50 g, mleko 250 ml, migdały 20 szt.
  • Podsumowanie: T 68, W 238, B 155, Kcal 2136 – wykorzystałem 93% z 2300 Kcal

 

Trening
  • Dziś robię wolne, poleżę przed TV i się pobyczę.
  • Jutro czwarty tydzień II etapu czyli:
YOGA X CORE SYNERGISTICS KENPO X  STRETCH X CORE SYNERGISTICS YOGA X  STRETCH X

Nie bardzo mi to pasuje bo nie chcę się „luzować” więc muszę wprowadzić kolejne modyfikacje a jakie to się jeszcze zobaczy. Na pewno będzie mój ulubiony biceps, plecy, nogi i przynajmniej jeden trening Cardio. Już sobie ustaliłem treningi i będą one wyglądały tak:

  1. CHEST, SHOULDERS and TRICEPS
  2. CORE SYNERGISTICS
  3. BACK and BICEPS
  4. AB RIPPER X + SHOULDERS and ARMS
  5. PLYOMETRICS
  6. AB RIPPER X + LEGS and BACK
  7. WOLNE

.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s