2013.09.21 – Dzień 48 – Back and Biceps

Posted: 21 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Sobota to dzień bicepsa 🙂 Kenpo jest dla mięczaków 🙂

Dieta
  • 11:00 – Śniadanie 1: Ser wiejski 5% 500 g, bułka z dynią.
  • 11:00 – Trening: Back and Biceps.
  • 15:00 – Obiad: Ryż biały 200 g, pstrąg 150 g, surówka z kapusty kiszonej 100 g, pepsi max 250 ml.
  • 16:00 – Podwieczorek: Gruszka, nektarynka, migdały 20 szt.
  • 20:00 – Kolacja 1: Naleśniki z kurczakiem (coś jakby tortilla, nie będę rozpisywał składników bo już wcześniej to podawałem).
  • 22:00 – Migdały 20 szt.
  • 23:30 – Ser wiejski 5% 150 g.
  • Podsumowanie: T 85, W 236, B 159, Kcal 2300 – wykorzystałem 100% z 2300 Kcal

 

Trening
  • Dziś Back and Biceps. Oczywiście planowo dziś powinien być trening Kenpo, ale jak poprzednio zmieniam go Back and Biceps. Jak już wiecie to mój ulubiony trening, który zrobiłem zaraz po zakupach i kawce u teściowej 🙂 To już taki sobotni rytuał; zakupy w Lidlu (mój ulubiony sklep), potem kawka u teściowej, do domu na trening, kąpiel i obiadek a potem czas wolny na kompie 🙂 Jutro chyba wybiorę się na działkę ze znajomymi na jakiegoś grilla (oczywiście dietetycznego:)), o ile nie będzie padało. Niedługo zrobi się zimno więc to może być ostania okazja.

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s