2013.09.20 – Dzień 47 – Ab Ripper X + Legs and Back

Posted: 20 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Piątek więc trzeba pomęczyć nóżki 🙂

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Banan, jabłko
  • 11:00 – Trening: Ab Ripper X + Legs and Back.
  • 12:30 – Śniadanie 2: Ser wiejski 5% 160 g, 1 kromka chleba żytniego 40 g.
  • 16:00 – Obiad: Ryż biały 125 g, Pierś z kurczaka 160 g, marchewka 40 g, cebula 40 g, pieczarki 70 g, pepsi max 250 ml.
  • 17:00 – Podwieczorek: Banan
  • 20:30 – Kolacja 1: Omlet: 3 białka, 1/2 żółtka, chleb 50 g, szynka z kurczaka 40 g, pieczarki 55 g, cebula 35 g, ser wiejski 5% 300 g, pomidor 60 g.
  • 23:00 – Kalarepa 350 g.
  • Podsumowanie: T 46, W 202, B 155, Kcal 1785 – wykorzystałem 78% z 2300 Kcal

 

Trening
  • Dziś Ab Ripper X + Legs and Back i tak jak ostatnio jako pierwszy zrobiłem trening na brzuch. Po raz kolejny potwierdziło się to, że brzuszki robione przed głównym treningiem są bardziej efektywne. Dziś pierwszy raz zrobiłem cały trening po min. 25 powtórzeń, a 3 ostatnie po 50, 50 i 40 razy 🙂 Nawet się tak mocno dziś nie zgrzałem. Po brzuszkach czas na nogi. Poszło całkiem sprawnie, miałem tylko mały problem z prawą kostką, ale to nie wpłynęło zbytnio na cały trening więc ok. Jutro w planie jest Kenpo ale chyba jednak tak jak tydzień temu powtórzę środowy trening czyli Back and Biceps bez Ab Ripper X. Uwielbiam ten trening a brzuszki robiłem dziś więc jutro nie będę robił, bo to za często 🙂

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s