2013.09.18 – Dzień 45 – Back and Biceps + Ab Ripper X

Posted: 18 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Dziś wprowadziłem małą modyfikację w treningu i to już chyba na stałe.

Dieta
  • 10:00 – Śniadanie 1: Bułka z dynią, wędzone udko z kurczaka 70 g.
  • 12:30 – Śniadanie 2: Omlet: 3 białka, 1 żółtko, pieczarki 50 g, szynka z kurczaka 50 g, kukurydza z puszki 50 g, ser wiejski 5% 100 g,
  • 14:00 – Trening: Ab Ripper X + Back and Biceps.
  • 16:30 – Obiad: Ziemniaki 200 g, pierś z kurczaka 165 g, surówka z kiszonej kapusty 110 g, pomidor 70 g, pepsi max 250 ml.
  • 18:00 – Podwieczorek: Kalarepa (obrana) 300 g, banan (bez skóry) 100 g.
  • 20:00 – Kolacja 1: 3 jajka sadzone, chleb żytni 90 g, pomidor 80 g, cebula 20 g, mięso w kurczaka wędzone 120 g.
  • 22:30 – Kolacja 2: Ser wiejski 5% 180 g, szynka z kurczaka 30 g.
  • Podsumowanie: T 77, W 217, B 191, Kcal 2293 – wykorzystałem 99% z 2300 Kcal

 

Trening
  • Dziś mój ulubiony trening, na który czekam niecierpliwie cały tydzień. Dziś jednak zmieniłem kolejność tzn. jako pierwszy trening zrobiłem brzuch Ab Ripper X a po nim Back and Biceps. Co mogę powiedzieć na temat tej zmiany to, to że było warto a mianowicie był to mój pierwszy trening na brzuch jaki wykonałem prawie w 100%. Miałem więcej siły na wykonanie poszczególnych ćwiczeń, niektóre robiłem na 2-3 razy ale zrobiłem :). Co do Back and Biceps to jak zwykle super trening, z tym że miałem dziś mały problemy z lewym barkiem. Nie wiem czy to wina tego, że zwiększyłem przy niektórych ćwiczeniach obciążenie o 2 kg na rękę, czy to po prostu taki dzień. Oczywiście do tego dochodzi ten wybity obojczyk, który cholernie mnie wkurza przy każdym większym ruchu słyszę jak „strzela”, nie boli ale denerwuje. Po takim treningu łapki są tak napięte, że aż przymnie popatrzeć 🙂 a zmęczenie małe i szybko mija, aż chciałoby się jeszcze poćwiczyć chodź wiem, że nie nie wolno przesadzać.

 

Skomentuj

