2013.09.17 – Dzień 44 – Plyometrics + Biceps

Posted: 17 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Kolejny wtorek a więc „ulubiony” Plyometrics.

Dieta
  • 10:30 – Śniadanie 1: Bułka z dynią, wędzone udko z kurczaka 70 g.
  • 12:00 – Trening: Plyometrics + Biceps.
  • 13:00 – Śniadanie 2: Omlet: 3 białka, 1 żółtko, pieczarki 50 g, szynka z kurczaka 50 g, kukurydza z puszki 50 g, ser wiejski 5% 100 g,
  • 15:00 – Obiad: Fasolka po bretońsku :) 500 g.
  • 16:00 – Podwieczorek: Delicje szampańskie 1 szt.
  • 19:30 – Kolacja 1: Chleb żytni 90 g, mięso wędzone z udka kurczaka 90 g, sałata. papryka czerwona.
  • 21:30 – Kolacja 2: Ser wiejski 5% 300 g, szynka z kurczaka 50 g.
  • Podsumowanie: T 64, W 251, B 14, Kcal 2133 – wykorzystałem 93% z 2300 Kcal

 

Trening
  • Dziś ukochany Plyometrics :) i powiem Wam, że nie było tak źle. Ukończyłem cały trening, robiąc po drodze kilka malutkich przerw. Dziś pierwszy raz ćwiczyłem w koszulce, po treningu była mokra jakbym biegał w deszczu.
  • Po skończonym treningu zrobiłem jeszcze Biceps tak dla relaksu. 100 razy po 8 kg na rękę z odpowiednią muzyką na uszach oczywiście. Byłem jak Rocky ha ha ha, sam się z siebie śmieję ale to chyba dobrze, taki humorek i to bez alkoholu – czad.
  • Co do alkoholu i papierosków, bo już dawno nic o tym nie pisałem to:
    • Alkohol – od początku przygody z P90X tj. od początku sierpnia wypiłem 3 i pół piwa czyli jakieś 1,75 L i  kilka drinków, ok. 400 ml wódki. Myślę, że jak na kogoś kto wypijał prawie codziennie po 1-2 piwka to całkiem dobry wynik.
    • Papierosy – po 20 latach palenia i wielu próbach nie palenia, od samego początku treningu wypaliłem łącznie ZERO fajek! To jeden z moich największych „sukcesów”. Kolejne przyjdą z czasem więc jeśli coś chcesz zrobić, po prostu to zrób !

     

Skomentuj

