2013.09.15 – Dzień 42 – Wolne

Posted: 15 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Niedziela więc mamy do wyboru Stretch (rozciąganie), Rest (odpoczynek) i opcja trzecia TRENING, a jeśli trening to jaki ?

Dieta
  • 10:30 – Śniadanie 1: Ser wiejski 5% 150 g, cebula 25 g, szynka z kurczaka 50 g, 2 jajka, pół bułki z dynią, majonez Hellmans lekki ok. 10 g, herbata zielona waniliowa.
  • 00:00 – Trening: Wolne
  • 14:00 – Obiad: Ryż biały 100 g, sos sojowy, pstrąg (bez ości i skóry) 230 g, surówka z kiszonej kapusty 150 g, nektarynka.
  • 15:00 – Podwieczorek: banan i jabłko
  • 18:30 – Kolacja 1: bułka biała, jajko
  • 21:30 – Kolacja 2: Naleśniki z mąki kukurydzianej 2 szt, pieczarki 60 g, kukurydza 60 g, kapusta kiszona 60 g, szynka z kurczaka 60 g, sos tzatzyki.
  • Podsumowanie: T 52, W 245, B 144, Kcal 2013 – wykorzystałem 88% z 2300 Kcal
Trening
  • Dziś żadnego treningu nie robiłem, pomachałem trochę hantlami na biceps i kilka ruchów na ławeczce. Jutro zaczynamy kolejny tydzień z P90X.

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s