2013.09.13 – Dzień 40 – Legs and Back + Ab Ripper X

Posted: 13 września 2013 in P90X Classic - Etap II

 PIĄTEK 13 🙂

Jak na razie, a jest już 20:00 nic pechowego mi się nie przytrafiło wręcz przeciwnie – dostałem dziś WIELKĄ paczkę.

Dieta
  • 09:30 – Śniadanie 1: Banan.
  • 15:30 – Obiad: Makaron pełnoziarnisty Lubella 150 g, noga z kurczaka (bez skóry i kości) 130 g, ogórek kiszony 70 g, kukurydza z puszki 50 g.
  • 16:30 – Trening: Legs and Back + Ab Ripper X.
  • 18:00 – Podwieczorek: Orzechy laskowe 15 szt, banan, nektarynka.
  • 21:30 – Kolacja 1: Pyszny omlet z 3 białek i 1 żółtko, szynka z kurczaka 50 g, papryka czerwona 40 g, cebula 30 g, ser gouda 20 g, chleb pszenny 80 g, ser wiejski 5% 200 g.
  • Podsumowanie: T 55, W 216, B 116, Kcal 1785 – wykorzystałem 78% z 2300 Kcal
 
Trening
  • Dziś Legs and Back + Ab Ripper X. Poszło całkiem dobrze, mam wrażenie, że w II Etapie idzie mi dużo lepiej niż w pierwszym, bo w końcu mam ponad 8 kg mniej, kondycja się poprawiła, mięśnie chodź jeszcze niewidoczne są mocniejsze, ćwiczenia wykonuję bardziej technicznie i daję radę z większym obciążeniem. Dzisiejszy trening później niż zwykle a to dlatego, że dostałem paczkę a raczej kilka paczek a w nich … nowe hantle systemowe Finnlo Maximum ze stojakiem i ławeczkę Finnlo Design Line! Ucieszyłem się jak dziecko :). Poskładałem, poskręcałem, później musiałem trochę pokombinować, żeby to jakoś zmieścić w pokoju ale się udało i wygląda to teraz tak:

2013-09-13 15.06.51

Jak widać mam teraz nadmiar hantli i w tej sytuacji widzę dwa rozwiązania:

  • Pierwsze – sprzedam hantle skręcane (te czerwone), myślę że z tym problemów nie będzie bo są to bardzo dobre, firmowe hantle (HERTZ).
  • Drugie – zostawię je sobie i dokupię gryf gięty do Body Beast. Mam w sumie 40 kg obciążenia co mi spokojnie wystarczy.

Jedno i drugie rozwiązanie jest OK.

2013-09-13 15.07.12

Ławeczka jest SUPER: bardzo solidna, masywna i wygodna, wykonana z dbałością o szczegóły.

2013-09-13 15.07.40

Komoda z TV przesunięta nieco w lewo aby zmieścić stojak z hantlami 🙂

2013-09-13 16.41.03

Zapomniałem wspomnieć, że przy ćwiczeniach na brzuch używam takiego piankowego „poddupnika”. Dla mnie siedzenie na samej macie jest bardzo niewygodne, chyba mam za delikatną pupkę :). Na „poddupniku” jest miękko, wygodnie i sprawdza się idealnie przy ćwiczeniach na ekspanderze. Siadam sobie wygodnie, prostuję plecy i jazda.

2013-09-13 16.40.51

Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę Body Beast, to będzie Hardcorrrrrrr 🙂

 

Skomentuj

