2013.09.02 – Dzień 29 – Chest, Shoulders and Triceps + Ab Ripper X

Posted: 12 września 2013 in P90X Classic - Etap II

Runda 2

Koniec wakacji, właśnie wróciłem z urlopu nad morzem, gdzie udało mi się schudnąć nie przytyć 🙂 Jak to zrobiłem? ano nie jedząc zbyt wiele „na mieście”. Gotowałem sobie sam (lubię to) a z grzeszków które popełniłem na wyjeździe mogę wymienić 2 x lody, pół gofra i kilka drinków. Dziś 1 dzień II rundy z P90X więc zaczynamy …

Dieta
  • 08:30 – Śniadanie 1: Banan.
  • 09:00 – Trening: Chest, Shoulders and Triceps + Ab Ripper X.
  • 12:00 – Śniadanie 2: Ser wiejski 5% 250 g, szynka z kurczaka 50 g, bułka z dynią, pomidor 30 g.
  • 15:00 – Obiad: Pierś z kurczaka 140 g, cukinia 50 g, pieczarki 40 g, pomidor 110 g,  pepsi max 250 g.
  • 18:00 – Podwieczorek: marchewka 140 g.
  • 18:30 – Kolacja 1: ser wiejski 5% 250 g + szynka z kurczaka 50 g.
  • 18:30 – Kolacja 2: chleb biały 50 g + szynka z kurczaka 50 g, jajecznica z 3 jaj, czerwona papryka 25 g, pieczarki 50 g, cebula 50 g, majonez Hellmans lekki 10 g.
  • Podsumowanie: T 63, W 156, B 162, Kcal 1812 – wykorzystałem 79% z 2300 Kcal
Trening
  • Dziś Chest, Shoulders and Triceps. Przy tym treningu używam obciążeń 2 x 7,5 i 2 x 9,5. Muszę jednak zmienić na mniejsze bo nie daję rady robić po 16 powtórzeń co jest zalecane przez trenera. W treningu jest sporo pompek, których powiem szczerze nie lubię ale robię, przynajmniej się staram 🙂

  • No i oczywiście na dokładkę Ab Ripper X czyli brzuszki. Jak jak nie lubię ich robić i nie wiedzieć czemu przy tych ćwiczeniach bardziej bolą mnie nogi niż brzuch. Trening trwa tylko 15 minut ale nie raz jestem bardziej spocony po nim niż po 45 minutach innych ćwiczeń.

 

Skomentuj

